Bekkens afdraaien

Gestart door NathanR, jan 28, 2012, 14:40

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

NathanR

Hey,

Ik heb nog een oude Majestic 18'' thin crash liggen, vroeger helemaal naar zijn grootje geslagen, en is ondertussen 14'' :p
Is zoiets nog de moeite waard om af te draaien, zodat ik bijvoorbeeld de cup + nog een klein randje over houd, om te kijken of dat misschien nog wat is als bell?! :)

Groet,
Nathan Reinds

Hoefnix

Gewoon proberen, het kan kapot gaan of niet klinken als ergste uitkomst. Waarde is nu toch 3x niks :)

NathanR

Ja precies!

harmen 18

Dus als ik het goed begrijp was hij (nieuw) 18", daarna heb je hem kapot gemept en heb je hem laten afdraaien tot 14" en nu weer kapot gemept en je wilt hem weer laten afdraaien.


Hoe ernstig is de scheur(en) en waar zit hij?

NathanR

Hey,

Uhm haha nee, hij was 18'' toen kapot gemept tot hij 14'' was :p haha
Er zat een scheur in, die liep vanuit de rand naar het midden, na een centimeter of 4 ofzo is hij de groef in gegaan, en zo een mooi rondje gemaakt :p

Het is alleen nog opzoek naar een draaibank :p


harmen 18

Misschien met cnc frees of waterjet achtig ding?

verder geen ervaring in.

Maar hij is dus wel rond 14'', maar heeft wel scheuren?


Misschien wordt het met een foto duidelijk?

NathanR

Ik zal morgen of overmorgen even een foto postten

NathanR

Hier de beloofde foto;


Tot het zwarte randje zou ik het graag willen afdraaien.

Nlz

Oef, that's one dead son of a biatch! ;)
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Ruubke

Ik zit t zelfde te denken met m'n (gekregen) zildjian zbt. Voor de tweede keer gat uitgeboord.
Jammer maar helaas is de ride te groot voor mn pa's draaibank 8)7

harmen 18

Is wel heel ernstig overleden inderdaad.

Dan zou afdraaien in misschien de beste optie zijn. Bevalt dat niet, dan boor je er gaten in. Bevalt dat niet, haal je de bel eruit. Bevalt dat niet, tja, geen idee eigenlijk.

Doe er wat leuks mee, je kan er altijd nog een klok van maken :D

NathanR

1 van jullie nog tips waar ik het kan laten afdraaien?

Ruubke

Bijna iedere metaalbewerker heeft wel een draaibank. Of misschien een vrachtwagen garage?

Harre


1 van jullie nog tips waar ik het kan laten afdraaien?

Vrachtwagen garage? De kans is klein dat ze je daar kunnen helpen. Zoek online even naar 'machinefabriek' bij je in de buurt en doe dan een paar belletjes. Ze kunnen je dan gegarandeerd ergens wel helpen, alleen heb ik echt geen flauw idee van wat het kost. Waar woon je in de buurt? Misschien weet ik er zo wel één te zitten, aangezien m'n werk in de staalbranche is...
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

rene p

waarom niet gewoon zagen en dan nog even vijlen en klaar zeg maar dat klinkt misschien simpeler dan het is want kan niet zeggen dat ik het ooit geprobeerd heb
" Im not nervous im a DRUMMER"

harmen 18

Met de decopeerzaag?

Misschien dan nog beter met een blikschaar?

NathanR


Vrachtwagen garage? De kans is klein dat ze je daar kunnen helpen. Zoek online even naar 'machinefabriek' bij je in de buurt en doe dan een paar belletjes. Ze kunnen je dan gegarandeerd ergens wel helpen, alleen heb ik echt geen flauw idee van wat het kost. Waar woon je in de buurt? Misschien weet ik er zo wel één te zitten, aangezien m'n werk in de staalbranche is...


Ik woon in Hattem, dat ligt strak onder Zwolle.
:)

paQ

open google maps, zoek 'metaalbewerking' en ga er heen
"haai :) kunnen jullie dit knippen en even de bramen eraf borstelen? :) thx "

Hammar

Een bekken is heel lastig op te spannen in een draaibank zonder mal.

Cornelis

Er zit volgens mij in Zwolle iemand die bekkens afdraait.
Kan me herinneren dat een vriend van me dat ooit gedaan heeft.

Nathan als je Even Rhythm en Music opzoekt op google en hun een mailtje stuurt, zou het me niets verbazen als je dit te weten kan komen.

Als dit niet lukt wil ik die vriend wel ff hierover contacten!

Jeroenov

Ik denk niet dat RM terugmailt, aangezien de winkel helemaal gesloten is!

NathanR

Ik heb RM even gemaild, ken de winkel wel, heb daar wel eens wat gekocht :)


Cornelis

Winkel is dicht, maar voor zover ik weet draait de muziekschool nog gewoon, en komt de winkel in een gewijzigde vorm terug.

Mailtje kan nooit kwaad toch;)

NathanR

Inderdaad, maar RM die kan bekkens afdraaien?? Of weten zij daar een adresje voor...

Cornelis

Volgens mij wisten zij daar een adresje voor in Zwolle.
Als ze niks weten, moet je even een gil geven dan mail ik die vriend van me!

Omhoog