♫ ►Het Bladmuziek topic◄ ♫

Gestart door Jochem, jan 03, 2012, 18:50

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Jochem

jan 03, 2012, 18:50 Last Edit: jun 29, 2012, 16:37 by Jochem
/

drummermaarheeze

Hoera voor dit topic!  *O*

marnixkwd

Super  *O*

Maverickje

Super!!!

Jochem

#4
jan 03, 2012, 21:55 Last Edit: feb 19, 2012, 11:50 by Jochem
Thanks!

drummermaarheeze

Ik wil niet meteen opdringering doen, maar ga je nu ook weer 'verzoekjes' doen?

Jochem


Ik wil niet meteen opdringering doen, maar ga je nu ook weer 'verzoekjes' doen?


Citaat
Staat het nummer waarnaar je opzoek bent er niet tussen?
Plaats dan hieronder een berichtje, of stuur mij een pb (anoniem, aangezien sommige mensen dit willen ben ik achter gekomen)

drummermaarheeze

#7
jan 03, 2012, 22:18 Last Edit: jan 03, 2012, 22:19 by drummermaarheeze
Sorrie, niet goed genoeg gelezen dus...



Jochem


FoREVer

Hell or Highwater - Go alone
Zou je het Intro kunnen uitschrijven Jochem.  :Y
De rest mag ook wel als je daar tijd voor hebt.
Linkje Naar song
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Jochem

yup, die heb ik nog ergens liggen komt bekend voor =]

FoREVer


yup, die heb ik nog ergens liggen komt bekend voor =]


Moooooi!  O+
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Jochem


FoREVer

Dank u Ferry muts  8)7
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Jochem


Robert-Jan

#17
jan 05, 2012, 19:19 Last Edit: jan 05, 2012, 19:38 by Robert-Jan
Hee Jochem,
Erg mooi initiatief en ik zie dat er een hoop werk in zit..
Het is alleen zo dat de manier van noteren die jij gebruikt nog ver weg staat van wat eigenlijk de standaard is.
In het laatste stuk wat je geplaatst hebt ( go alone) bijvoorbeeld gebruik je heel veel tekens om een simpel accent aan te geven..je gebruikt de forte mezzoforte tekens en zet ook nog eens de andere nootjes tussen haakjes..
Hiervoor hebben ze het accent teken ..



Meer dan die accenten op de juiste plek te zetten hoef je niet te doen..en dat scheelt een hele hoop qua overzicht.

Gebruik je sibelius?
If so dan kan je als je wil een van je files naar me sturen en dan kan ik je wat op weg helpen aan de hand van wat verbeter punten om een en ander nog veel duidelijker te noteren..immers..het prinicpe is, zoveel mogelijk met zo min mogelijk informatie en tekens..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Jochem

#18
jan 05, 2012, 19:26 Last Edit: mrt 06, 2013, 09:15 by Jochem
/

Jochem


animal

#20
jan 08, 2012, 22:53 Last Edit: jan 08, 2012, 22:55 by animal
Ik heb ook nog een nummertje of 35 aan bladmuziek (niet zelf gemaakt overigens), is daarvoor interesse? Zo ja, hoe gaan we dat slim/overzichtelijk aanpakken.

:F Lezen Animal  :F, bij deze dus gemeld.

Nlz

Ik zou zeggen, naar Jochem mailen, dan kan hij ze neerzetten waar de rest ook staat en toevoegen in de opening post?
Ik denk dat het wel zo overzichtelijk is als hij dat met al zijn nieuwe files doet, ze toevoegen aan de opening post, wel zo overzichtelijk, ipv over een tijdje een flink aantal pagina's door te moeten spitten?
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Jochem


Ik zou zeggen, naar Jochem mailen, dan kan hij ze neerzetten waar de rest ook staat en toevoegen in de opening post?
Ik denk dat het wel zo overzichtelijk is als hij dat met al zijn nieuwe files doet, ze toevoegen aan de opening post, wel zo overzichtelijk, ipv over een tijdje een flink aantal pagina's door te moeten spitten?

Yup, ik voeg alles toe aan de begin post ook die posts hierboven van mij staan in de begin post.


Jochem


Omhoog