in actie!!!

Gestart door Nickvm, sep 15, 2011, 20:25

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Robert-Jan

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Cookie

Aan de bekkies zal het niet liggen! :)
Drummer van Sick Pistons - Balbex drumsticks, Amedia cymbals, Roland SPD-SX, Remo drumheads & Pearl Export / Natal acryl / Millenium MPS-1000 e-Kit

Fur-D


Ooohhh, een gekke bek moet lukken!
Heb er sowieso altijd wel lol in als we spelen :)


(Tivoli, Utrecht)


(Tivoli, Utrecht)                                       (DVD-opname, Utrecht)


Haha heel mooi!
Joke - Kick - Snare - Crash - Applause
Yamaha Maple Custom Absolute / Sabian / Vic Firth

Machiel

Neem mij vooral niet te serieus.

Rick


Nlz

Wow! Met twaalf stokken tegelijk!  :+
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

animal


Wow! Met twaalf stokken tegelijk!  :+

*O*

Nijlpaard


Wow! Met twaalf stokken tegelijk!  :+


Steve Gadd, eat your heart out :P
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

jozwf







Wat foto's van afgelopen vrijdag in Gouda.

WHiZZi

Geen gekke bek (misschien wel, maar daarvoor is de foto te klein)



Vorig jaar ergens in Westerhoven. Met Rock 'n Roll legende Sleepy La Beef die we mochten begeleiden.
Twitter

Officieel Pyrate en Rock n Roll.

Cookie



Wat foto's van afgelopen vrijdag in Gouda.

Vooral die eerste is gaaf! :)
Drummer van Sick Pistons - Balbex drumsticks, Amedia cymbals, Roland SPD-SX, Remo drumheads & Pearl Export / Natal acryl / Millenium MPS-1000 e-Kit

Animal baars

#61
nov 23, 2011, 09:39 Last Edit: nov 23, 2011, 09:40 by Animal baars
Vette foto's hier zeg! Hier een shot van mij tijdens een tour afgelopen zomer. Nummer met alleen het koor (5 stemmig), een piano en m'n djembé. Best vet!



Alleen geen praktische houding voor die trommel.. Het podium was te klein voor m'n drumkruk dus moest op een trapje zitten met de djembé schuin tussen m'n benen...  -O- Gelukkig was het maar voor 1 nummer

Plam

Coole foto's allemaal!

Ruud


Steve Gadd, eat your heart out :P


Huh?
you do mind about your make up, but you better make your mind up now

Nijlpaard

Steve Gadd deed een groove met 4 stokken.

Dacht "late in the evening" van Paul Simon
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan


Joris

Sleep je met shows ook altijd die 12.000 bekkens mee?

Tim Zuidberg

Als ik op mijn eigen set speel en de ruimte op het podium het toelaat wel ja. Als ik op andermans set moet spelen dan is de kans groot dat ik het met minder moet doen aangezien niet iedereen een drumrack met 14 hihat- en cymbal-armen heeft.

Qua vervoer maakt het wat betreft de ruimte niets uit of ik nou 2 bekkens of alle 14 meeneem. Het is nog steeds 1 bekkentas en 1 reistas met hardware en dat past inclusief alle 8 ketels (2 kicks, 4 toms en 2 snares) en het rack ruim in m'n auto (Peugeot 307).
Bovendien hebben we één (soms twee) roadie(s) die me kunnen helpen met opbouwen en sjouwen.

Je moet wat overhebben voor je hobby, nietwaar?  ;) 

FoREVer


Als ik op mijn eigen set speel en de ruimte op het podium het toelaat wel ja. Als ik op andermans set moet spelen dan is de kans groot dat ik het met minder moet doen aangezien niet iedereen een drumrack met 14 hihat- en cymbal-armen heeft.

Qua vervoer maakt het wat betreft de ruimte niets uit of ik nou 2 bekkens of alle 14 meeneem. Het is nog steeds 1 bekkentas en 1 reistas met hardware en dat past inclusief alle 8 ketels (2 kicks, 4 toms en 2 snares) en het rack ruim in m'n auto (Peugeot 307).
Bovendien hebben we één (soms twee) roadie(s) die me kunnen helpen met opbouwen en sjouwen.

Je moet wat overhebben voor je hobby, nietwaar?  ;)


wooow Tim past dat seriues allemaal in een peageot 307! 8)7  . ik heb trouwens een beetje een offtopic vraagje, maar heb je nog enig idee waar die bassdrumvel bedrukking is gedaan wil dat namelijk ook gaan doen
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

82keiko


Sleep je met shows ook altijd die 12.000 bekkens mee?



lol

Jochem


wooow Tim past dat seriues allemaal in een peageot 307! 8)7  . ik heb trouwens een beetje een offtopic vraagje, maar heb je nog enig idee waar die bassdrumvel bedrukking is gedaan wil dat namelijk ook gaan doen

http://www.drum-forum.nl/index.php/topic,245.0.html

Joris

@Tim

Ik heb ook niet bepaald de kleinste kit van het forum, maar 6 crashes is wel heel veel.

FoREVer

Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

jozwf

Afgelopen vrijdag een beetje lopen trappelen en wapperen in Dordrecht:






jamsmurf

Een half jaar terug als invalkracht, maar nu als vaste trommelaar..


Omhoog