Mijn mixer naar de maan!

Gestart door Murgen, dec 11, 2011, 15:08

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Murgen

Na ruim 8 jaar dienst (meestal idle) is mijn Behringer kapot. Interne sluiting. Binnen een paar minuten slaat het helemaal op hol, 50 Hz brom maximaal op alle kanalen. Lijkt wel een Elco maar kan ook gewoon kapotte chip zijn.

Op zoek naar een nieuw mixertje ... Gewoon 4 condensator aansluitingen (fantoom voeding), headset, enz enz. Iemand een tipje?
>>  Murgen left the forum, no April fool <<

animal

Jazeker, de Allen&Heath Zed10, voor weinig geld een robuust mixertje ........ ik heb hem zelf ook  :X

http://www.thomann.de/nl/media_bdbviewer_AR_246915.html?image=5

Murgen

Ziet er goed uit, ik had al naar een Macky zitten kijken maar lees ook goeie dingen over dit merk!
>>  Murgen left the forum, no April fool <<

Murgen

Feedback heeft hem voor dezelfde prijs ...  :D
>>  Murgen left the forum, no April fool <<

Dribbel

Oei oei oei... :N

Ik zou gaan voor de  Allan& Heath of een yamaha.
Ik weet dat die erg betouwbaar en helder reageren.
in ieder geval niet weer een *kuch* Behringer...Daar heb ik ook al enorm slechte ervaringen mee, en nu ik dit schrijf weet ik zeker dat ik mijn koptelefoonversterker ook ga vervangen. *O*
Yamaha recording & sabian

Murgen


Oei oei oei... :N

Ik zou gaan voor de  Allan& Heath of een yamaha.
Ik weet dat die erg betouwbaar en helder reageren.
in ieder geval niet weer een *kuch* Behringer...Daar heb ik ook al enorm slechte ervaringen mee, en nu ik dit schrijf weet ik zeker dat ik mijn koptelefoonversterker ook ga vervangen. *O*


Thanx, ik ben ook niet echt helemaal blij geweest met de Behringer. Hoop ruis! Geen aan/uit schakelaar en nu dus een kritische of rogue dsp-chip. Of de voeding of de chip. Al geen zin meer om uit te zoeken, A&H besteld bij FB, zal morgen wel komen.

Iemand belangstelling voor een Behringer Eurorack 1204FX o.i.d. voor ondrdelen? Gratis af te halen bij ondergetekende.  :+
>>  Murgen left the forum, no April fool <<

animal

Verstandige keuze  :Y
en v.w.b. die Behringer mixer .......... TRASH IT!!!! :6

Murgen


Verstandige keuze  :Y
en v.w.b. die Behringer mixer .......... TRASH IT!!!! :6


Will it blend?
>>  Murgen left the forum, no April fool <<

Omhoog