Drumruimtevgezocht

Gestart door Drummenmaar, nov 03, 2021, 16:05

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Drummenmaar

Hoi,

Ik ben sinds een 5-tal weken met veel plezier begonnen met drmrn. Helaas veroorzaakt ook een elektronisch drumstel toch geluidsoverlast... met name de kick drum. Ik wil liever geen kickdrum zonder drum pad.
Ik woon in Voorthuizen ... mocht iemand een tip hebben dam graag.

Vast bedankt

Groeten Frank

67Deadman

Hallo,

Is een bekend verschijnsel. Ook een E-drum veroorzaakt contact geluid. Is het niet het geplok op de pads/bekkens dan is het wel de kickdrum die door dreunt.
Woon je in een appartement dan kan het wel vervelend zijn voor je onderburen.
Dan kan je weer een tennisballen vloer (zwevende vloer) maken. Je kan hier genoeg informatie over vinden door even in de zoekfunctie dit in te voeren.

Speel je op de 1e etage van je eigen woning dan hebben je medebewoners er meer last van. Maar helemaal uitbannen kan je het niet. De mensen om je heen moeten het maar even voor lief nemen. Om hiervoor nu een drumruimte te gaan huren. Moet je steeds alles mee sjouwen.
Google anders op repetitieruimte / oefenruimte en dan je woonplaats of directe woonplaatsen in je buurt.

Beter nog gelijk een drumruimte huren waar al een akoestisch drumstel instaat. Hoef je alleen maar je eigen bekkens mee te nemen.
Maar wat heeft dan je E-drum thuis weer voor nut. Of anders gewoon afspraken maken voor drum tijden.







Omhoog