Op welke drummer lijk je?

Gestart door zildjianboy, nov 30, 2011, 23:56

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Hellwin

+1 Erik!!! hahahahaha gewoon doen wat je doen moet, das mijn drumfilosofie
Boshout - Tshirts voor drummers
http://boshout.spreadshirt.nl

Erik

Ik kan het niet meer met je eens zijn. Showdrummen is leuk, maar het komt je band niet ten goede. Je kunt beter uitblinken in strakheid en geluid, dan in aantal beats per minuut o.i.d.

Met andere woorden: gewoon hakken/knuppelen/hameren dus!
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

Sticks

Na vrij lang naar Pendulum te hebben geluisterd is mijn drumstijl behoorlijk op Kevin Sawka gaan lijken. Althans dat zeggen mijn vrienden :p Maar vind het altijd leuk om het een beetje om te gooien  :P

hunghobbit

Iemand bekend met de gezichts- en gelaatsuitdrukkingen van Ian Matthews (Kasabian)..? That's me.
Two sticks to rule them all

Hoefnix

Ik lijk er niet op ;)

Wel een hele mooie lage zit op dat krukje.... En de bovenkant van de snare komt niet boven de basdrum uit  :?


Nlz

Hihat lijkt ook niet lager te kunnen. Ik vermoed iemand met de een of andere vorm van achondroplasia.
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Harre

Daar lijkt het inderdaad wel op, want hij zit naar verhouding toch niet overdreven laag. Bij iemand met een normaal postuur staan de knieƫn bij wijze van spreken rechtop de lucht in.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Hoefnix

#32
apr 06, 2012, 10:01 Last Edit: apr 06, 2012, 10:02 by Hoefnix
De snare en floortom staan wel heel laag, tenminste ik heb nog niet vaak gezien dat de dijbenen boven de floortom uit steken. Je stokken moet je optillen of onder een hoek houden om je dijbenen niet te raken.

Het zal een combi van beide zijn denk ik.

NathanR


een of andere vorm van achondroplasia.


Eeh wattes? Is dat een ziekte of iets dergelijks?

Iemand trouwens ook opgemerkt dat hij zijn handen verkeerd kruist? Hand waarmee hij op zijn snare slaat gaat over de hand waarmee hij op de hihat slaat.

Robert-Jan

Verdomd, dat was me niet opgevallen in eerste instantie..
Verder heb ik niet het gevoel dat hij een lichamelijke afwijking heeft...ik denk gevalletje, zo heb ik het mezelf aangeleerd..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Hans

Ben het met RJ eens. Autodidact die zijn hihat wel extra laag moet zetten, anders slaat hij zijn rechter pols volledig blauw ;) Dat heeft zij zich dan weer afgeleerd (de slimmerd).

Harre


Iemand trouwens ook opgemerkt dat hij zijn handen verkeerd kruist? Hand waarmee hij op zijn snare slaat gaat over de hand waarmee hij op de hihat slaat.

Eh, nee. Tot ik het net van je las en er nog even naar keek dan... In dat geval zal het zoals RJ al aangaf wel een dingetje van 'zo heb ik het mezelf aangeleerd' zijn. Ook al ben je klein van stuk en heb je daarom de boel super laag staan, dan hoef je nog niet zo te spelen. Maar ja, als het voor hem werkt...
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Robert-Jan

Ja maar hij is helemaal niet klein ..eerder lang..zn knie komt boven de bassdrum uit en hij speelt heel down..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

ronniev

Tsja.......oordeel zelf.....

Oh, het gaat er over waar ik op lijk qua drumspel?
Thomas Lang.......
Tenminste als hij de weg kwijt is van de drugs en hij beide armen en benen gebroken heeft.


patrick76

Laat ik het zo zeggen: Mike Portnoy kan veel van me leren.........Maar ik meer van hem als het om drummen gaat.  *O* *O*

Ik lijk niet op hem, maar is wel 1 van mijn grote voorbeelden. Net als Jeff Plate (Savatage/TSO), Uli Kusch (ex-Helloween/ ex-Masterplan) and many many more.....
Pearl,Paiste,Mapex,Remo,Evans,Vic Firh,Vater

Joris


Tsja.......oordeel zelf.....

Oh, het gaat er over waar ik op lijk qua drumspel?
Thomas Lang.......
Tenminste als hij de weg kwijt is van de drugs en hij beide armen en benen gebroken heeft.




Dan lijk je eerder op Ed Warby  :P


Rick

Inderdaad Joris! Zelfde kapper ook enzo

Joris

Nu nog wat meer Frikandellen eten.

Omhoog