Op welke drummer lijk je?

Gestart door zildjianboy, nov 30, 2011, 23:56

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

zildjianboy

nov 30, 2011, 23:56 Last Edit: dec 01, 2011, 12:50 by zildjianboy
Op welke drummer lijk jij? En dan heb ik het puur over je het drumspel.

Ik zelf  heb vaak te horen gekregen dat ik op Bart Vergossen lijk, duidelijk, niet te moeilijk maar wel strak! :Y

ook Ton Dijkman heb ik veel van afgekeken:P :Y

NathanR

#1
dec 01, 2011, 07:52 Last Edit: dec 01, 2011, 14:08 by NathanReinds
Qua stijl, ga ik de kant op van Zac Farro, Aaron Gillispie, Robin Faas(Overigens behaal ik hun niveau lang niet  :+ )

paQ

bescheidenheid is zooooo 2010

Nlz

#3
dec 01, 2011, 09:04 Last Edit: dec 01, 2011, 09:09 by Nlz
Ik lijk op Mario Goossens, Joost Kroon, Benny Greb en Lars Ulrich. En dan ook nog eens allemaal tegelijk!

Dat zijn namelijk ook mannen achter een drumstel   :F
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

musiqman


bescheidenheid is zooooo 2010


Haha

Hammar

Ik denk op een mix van mijn favorieten, lijkt me simpel, toch?

Leon

Ik haal inspiratie uit zoveel drummers, van de metalcore via de punkpop naar de R&B zoals Tony Royster en Aaron Spears. Geen idee waar mijn spel op lijkt. Een mix van dat ofzo> *O*

Fibesman


Ik lijk op Mario Goossens, Joost Kroon, Benny Greb en Lars Ulrich. En dan ook nog eens allemaal tegelijk!

Dat zijn namelijk ook mannen achter een drumstel   :F


Ha ha, geniaal!

Dezain

Kijk veel af van Cobus Potgieter, Jared Falk, Dave Grohl, Taylor Hawkins en Chad Smith. Zeg niet dat het allemaal lukt, maar doe m'n best.
Experience is the name people give to their mistakes.

Technobeat


ik speel altijd met muziek mee , en pas mij een beetje aan bij hetgeen de orginele drummer speelt.
Maar af en toe doe ik een eigen fill of een exstra slag op de crash , ha .... ik zal hem hebben . :+ 
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Leon

Mn neef zegt altijd dat ik op lucky fonz III lijk. Maar dat is geen drummer.

paQ

Ik op Balki   (maar die drumt ook niet)

Erik

Garth van Wayne's World 8)..or so I'm told.
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

taco

ik ben maar een matige drummer, ik lijk op Lars Ulrich

Joris

ook qua uiterlijk?

Bert koncept

#15
dec 02, 2011, 15:35 Last Edit: dec 02, 2011, 15:36 by Bert koncept
das toch vanzelfsprekend => http://youtu.be/sk6Uq8uk3r4  *D

vooral qua uiterlijk dan, drummen ben ik niet zo goed in.

drum1964

Hij speelt wel open handed ! :+
Cause of death: He layed down the boogie and played that funky music till he died!

Rick

Ik lijk op mezelf. Ik heb mn eigen stijl en eigen manier van drummen en het benaderen van drums.

Je kan bepaalde licks, grooves of fills afkijken van een andere drummer, maar ik zou nooit 1:1 andermans stijl willen kopiëren.

Jochem


Ik lijk op mezelf. Ik heb mn eigen stijl en eigen manier van drummen en het benaderen van drums.

Je kan bepaalde licks, grooves of fills afkijken van een andere drummer, maar ik zou nooit 1:1 andermans stijl willen kopiëren.

:Y

82keiko


Ik lijk op mezelf. Ik heb mn eigen stijl en eigen manier van drummen en het benaderen van drums.

Je kan bepaalde licks, grooves of fills afkijken van een andere drummer, maar ik zou nooit 1:1 andermans stijl willen kopiëren.


Als ik zie welke bemerkingen ik soms krijg, heb ik ook geheel mijn eigen manier van drummen ontwikkeld  :P.

zildjianboy

dat zeg ik  ook vaak  steve gadd bestaat al en  Jeff Porcaro  enzo  :P
Maar nu moet je er achter komen wat voor drummer je zelf bent!

gr

Hellwin

Op een old school metaldrummer....... Zei de gitarist waar ik in Schotland een projectje mee gedaan heb, hij vond dat ik Old School Metal drumde. Mooi compliment vond ik  :6 *O*
Boshout - Tshirts voor drummers
http://boshout.spreadshirt.nl

FoREVer

*gaat naast rick staan*
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Erik


Op een old school metaldrummer....... Zei de gitarist waar ik in Schotland een projectje mee gedaan heb, hij vond dat ik Old School Metal drumde. Mooi compliment vond ik  :6 *O*


High Five!
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

Def-11

ik hou het op Gavin Harrison, valt bij mij soms ook geen touw aan vast te knopen; één klein verschilletje hij bedoelt het zo en kan het ook nog repliceren maar ja, da's muggenziften :X. Aan de andere kant ik heb dezelfde looks  :w

Omhoog