HerfstFest 2018

Gestart door Cookie, sep 27, 2018, 00:24

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Cookie

sep 27, 2018, 00:24 Last Edit: sep 27, 2018, 00:27 by Cookie
Op 14 oktober is het weer tijd voor de vierde editie van het meest legendarische drumfestival van Nederland: Herfstfest!
Jij kunt overigens ook mee doen! (check HerfstFest 2018)

De line-up is bekend:
AARON SPEARS (USA)
MAKAYA MCCRAVEN (VS)
NATE WOOD (USA)
CAMILLE BIGEAULT (FR)
TON DIJKMAN
SHARON HARMAN
NIEK DE BRUIJN
RICHARD MOELKER & RICHARD HEIJERMAN
DRUM DEMONS
KOEN HERFST

Dus....zondag 14-10 allemaal gezellig naar het Paard (Den Haag)
Drummer van Sick Pistons - Balbex drumsticks, Amedia cymbals, Roland SPD-SX, Remo drumheads & Pearl Export / Natal acryl / Millenium MPS-1000 e-Kit

animal

#1
sep 27, 2018, 10:29 Last Edit: sep 27, 2018, 10:54 by animal
Krijg nou wat 'het' leeft nog  *O*

Net even naar foto's bij je bands gekeken, je bent wel een meer 'Gevulde Cook(ie)' geworden, maar nog steeds goed herkenbaar.

Cookie

Hahaha!  8)
Ja, bevriezen doe ik niet zo snel meer in de winter   :)

Maar ik speel nog steeds in twee bands (vorig jaar stonden we 2x per maand ergens in het land bij een poppodium) maar ik heb het vooral druk met (concert) fotografie.
Een beetje met bands optrekken en soms wat touren in Europa. En van het tour- & bandleven val je niet af...  *D
Drummer van Sick Pistons - Balbex drumsticks, Amedia cymbals, Roland SPD-SX, Remo drumheads & Pearl Export / Natal acryl / Millenium MPS-1000 e-Kit

Cookie

#3
sep 29, 2018, 17:02 Last Edit: sep 29, 2018, 17:13 by Cookie
Oh ja, je kunt tijdens HerfstFest ook nog de nodige prijzen winnen (drukmit, bekkenset, metronoom, etc.)


Check hier bij de Slagwerkkrant! :D
Drummer van Sick Pistons - Balbex drumsticks, Amedia cymbals, Roland SPD-SX, Remo drumheads & Pearl Export / Natal acryl / Millenium MPS-1000 e-Kit

Omhoog