DTX502 versus DTX700

Gestart door Wichert, mei 06, 2018, 13:58

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Wichert

Ik maak momenteel voor mijn Yamaha kit gebruikt van de DTX502 module. Waar ik overigens zeer tevreden over ben.

Maar ik wil t.z.t. overstappen naar de DTX700. Ga ik hier door merkbaar op vooruit en zo ja, wat kan ik dan verwachten?

Gaarne advies in deze.

Otje

Ik heb geen ervaring met Yamaha, maar vond wel een impressie op Joe-Tjoep. Misschien dat het enig inzicht geeft...

Wichert

Hoi Otje,

Bedankt voor de gestuurde impressie. Het lijkt me wel duidelijk, zover je dat middels geluid en beeld kan beoordelen, dat de DTX700 meer mogelijkheden hebt. Ik ga me verder in de winkel laten voorlichten. :w

kaboemba

Oei voorlichten in een winkel, jij heb lef.

Wichert

Als niemand op dit forum, mij enige informatie kan verschaffen betreft het werken/spelen met de DTX700 module, dan zit er niets anders op om naar een muziekzaak te gaan, toch?



67Deadman

De laatste keer dat ik bij Bax in Goes was stond de 502 en de 700  uitgestald. Als dat nu niet meer is gewoon even vragen of ze hem uit het magazijn kan halen. Is daar nooit een probleem.

Misschien dat je even de specs van de 502 en de 700 naast elkaar kan leggen. Dan zie je het meteen.
En je moet zelf gaan luisteren. Wat een ander niets vindt vind jij misschien wel top.

kaboemba

Nou je vraag was of je er merkbaar op vooruit ga, ik heb alleen de ervaring met de 700 en niet met de 500 dus dat kan ik niet zeggen.

Wichert

Bij Bax, voor mij dan in Amsterdam is de DTX700 voor als nog niet voorradig. Bij Drum-tec staat hij te koop voor 599,00.

Wichert

Ook Terpstra Lijnden heeft hem niet in zijn assortiment. Ook 2e hands kom ik hem niet tegen. Voor een redelijke prijs maak ik de stap natuurlijk wat gemakkelijker.