DTX502 versus DTX700

Gestart door Wichert, mei 06, 2018, 13:58

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Wichert

Ik maak momenteel voor mijn Yamaha kit gebruikt van de DTX502 module. Waar ik overigens zeer tevreden over ben.

Maar ik wil t.z.t. overstappen naar de DTX700. Ga ik hier door merkbaar op vooruit en zo ja, wat kan ik dan verwachten?

Gaarne advies in deze.

Otje

Ik heb geen ervaring met Yamaha, maar vond wel een impressie op Joe-Tjoep. Misschien dat het enig inzicht geeft...

Wichert

Hoi Otje,

Bedankt voor de gestuurde impressie. Het lijkt me wel duidelijk, zover je dat middels geluid en beeld kan beoordelen, dat de DTX700 meer mogelijkheden hebt. Ik ga me verder in de winkel laten voorlichten. :w

kaboemba

Oei voorlichten in een winkel, jij heb lef.

Wichert

Als niemand op dit forum, mij enige informatie kan verschaffen betreft het werken/spelen met de DTX700 module, dan zit er niets anders op om naar een muziekzaak te gaan, toch?



67Deadman

De laatste keer dat ik bij Bax in Goes was stond de 502 en de 700  uitgestald. Als dat nu niet meer is gewoon even vragen of ze hem uit het magazijn kan halen. Is daar nooit een probleem.

Misschien dat je even de specs van de 502 en de 700 naast elkaar kan leggen. Dan zie je het meteen.
En je moet zelf gaan luisteren. Wat een ander niets vindt vind jij misschien wel top.

kaboemba

Nou je vraag was of je er merkbaar op vooruit ga, ik heb alleen de ervaring met de 700 en niet met de 500 dus dat kan ik niet zeggen.

Wichert

Bij Bax, voor mij dan in Amsterdam is de DTX700 voor als nog niet voorradig. Bij Drum-tec staat hij te koop voor 599,00.

Wichert

Ook Terpstra Lijnden heeft hem niet in zijn assortiment. Ook 2e hands kom ik hem niet tegen. Voor een redelijke prijs maak ik de stap natuurlijk wat gemakkelijker.

Ik heb wel de indruk (afgaande op foto's van deze module) dat je wat meer afstel mogelijkheden hebt tijdens het spelen, zodat je niet steeds alles moet opslaan zoals bij de DTX502.

Maar eens de handleidingen van deze modules naast elkaar leggen, was een goede tip.

Wichert

Ik zal hierover verder geen vragen meer stellen. Het is me wel duidelijk.

stefan

Ik zal hierover verder geen vragen meer stellen. Het is me wel duidelijk.
Koop dat ding gewoon en stuur hem terug als het je niet bevalt, of zet hem op marktplaats.
Ik heb denk ik al 4-5 posts gezien waarin je twijfelt over dat ding.. Neem de gok, of ga kijken..
En als je de 400 EUR niet kunt missen, of er niet voorover hebt gewoon niet doen. Maar blijf dan niet steeds dezelfde posts herhalen op zoveel mogelijk verschillende plaatsen.
---
Olleke-bolleke-olleke-bolleke-prak!

67Deadman

Ik zou hem gewoon bij Bax (en nee ik heb geen aandelen) bestellen. Daar kan je, als je niet tevreden bent, gewoon binnen 60 dagen terug brengen. En als je tevredenen bent dan zet je je andere module op marktplaats of waar dan ook.

Hij staat wel wat duurder dan bij Drum-tec maar anders stuur je een mailtje naar Bax dat je hem bij een ander goedkoper heb gezien dat wilt ook wel eens helpen. Je moet het toch zelf ondervinden of je met een drummodule er op vooruit gaat of niet. De een zegt van wel de andere niet. Zelf beleven, dan kan je er over meepraten

Stel een vraag over dit product
Altijd de laagste prijsgarantie!
Koop nu en betaal in termijnen
Koop nu en betaal pas over 14 dagen
Altijd minimaal 3 jaar garantie
60 dagen niet goed geld terug garantie
Gratis verzending bij een bestelling boven € 50,-


67Deadman

Koop dat ding gewoon en stuur hem terug als het je niet bevalt, of zet hem op marktplaats.
Ik heb denk ik al 4-5 posts gezien waarin je twijfelt over dat ding.. Neem de gok, of ga kijken..
En als je de 400 EUR niet kunt missen, of er niet voorover hebt gewoon niet doen. Maar blijf dan niet steeds dezelfde posts herhalen op zoveel mogelijk verschillende plaatsen.
400 euro? Das niet veel dan voor zo'n module. Ik zou dan niet twijfelen. Als je die 502 kwijt bent kost het je uiteindelijk ongeveer 250 euro euro

Omhoog