Show je kit.

Gestart door Nickvm, sep 15, 2011, 18:54

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Stokmans

Zie ik goed dat jij de koffer van je IC in een flightcase hebt gebouwd?

Nlz

En handschoentjes voor je bekkens?  *)
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Animal baars


Zie ik goed dat jij de koffer van je IC in een flightcase hebt gebouwd?

Dat zie jij goed ja, de sluitingen en scharnieren van de tama koffer waren kapot, en al mijn flightcases bouw ik zelf. Dit kleine koffertje komt van rest spullen en kostte mij dus bijna niets :) Met de dremel de binnenkant van de Tama koffer van de buitenkant gescheiden en voila, ik had weer een koffer die dicht kon en waar m'n pedalen goed in gefixeerd liggen.


En handschoentjes voor je bekkens?  *)

Die handschoentjes gebruik ik vooral om te voorkomen dat mijn vette zweterige vingers op m'n bekkens blijven staan. Is denk ik meer iets tussen m'n oren (bij het afdempen van bekkens raak je ze toch ook aan). Maar het staat wel 'zuinig' ;)

FoREVer


Zijn Custom, Iris en Resonant series. Ik heb ze hier ff opgesomd: http://www.drum-forum.nl/index.php/topic,69.msg13283.html#msg13283


Netjes, Ook Mooi je nieuwe crash. Nou die snare ben ik helemaal gek op die je me hebt verkocht, hopelijk is dat ook zo voor je crash. In ieder geval een hele mooie set!
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Harre


Dat zie jij goed ja, de sluitingen en scharnieren van de tama koffer waren kapot, en al mijn flightcases bouw ik zelf. Dit kleine koffertje komt van rest spullen en kostte mij dus bijna niets :) Met de dremel de binnenkant van de Tama koffer van de buitenkant gescheiden en voila, ik had weer een koffer die dicht kon en waar m'n pedalen goed in gefixeerd liggen.


M'n Tama koffer begint ook behoorlijke gebruik sporen te vertonen en dit idee was nog nooit in me opgekomen. Top!  :)
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

harmen 18

http://www.highlite.nl/silver.econtent/catalog/highlite/entertainment_products/dap_audio/bags_cases/roadcases/universal_foam_case_2

misschien ook interessant om eens naar te kijken dan.

schuim er in de vorm van wat dan ook uitdrukken, ding erin, en gaan.

NIET aan te raden als hij mee moet in een vrachtauto (koop dan een echte case!), maar voor op je eigen achterbank perfect. (versie kleiner past denk ik net niet)

musiqman


Harre


http://www.highlite.nl/silver.econtent/catalog/highlite/entertainment_products/dap_audio/bags_cases/roadcases/universal_foam_case_2

misschien ook interessant om eens naar te kijken dan.

schuim er in de vorm van wat dan ook uitdrukken, ding erin, en gaan.

NIET aan te raden als hij mee moet in een vrachtauto (koop dan een echte case!), maar voor op je eigen achterbank perfect. (versie kleiner past denk ik net niet)

Op zich een grappig idee dat je zelf de pasvorm kunt bepalen, of begrijp ik dat verkeerd? De 2 is overigens aan de ruime kant, maar ik geloof nooit dat ik m'n twin in case 1 krijg. De maten verschillen daarvoor denk ik te veel met de originele koffer.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

paQ

met plukschuim kan dat (ook los verkrijgbaar bij conrad geloof ik)
Zijn allemaal blokjes van 1x1 cm, soms in meerdere lagen.
Zo kun je zelf wegplukken wat je niet wil.

Harre

En plukt dat niet zomaar uit zichzelf uit elkaar als je bijvoorbeeld een bassdrumpedaal er 100 keer uit haalt? Een microfoon, daar kan ik me dan nog iets bij voorstellen omdat die qua vorm een stuk eenvoudiger is.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Animal baars

Plukschuim is inderdaad ook een optie. Alleen dat schuim is vaak nog vrij zacht met als resultaat dat je spullen alsnog alle kanten op gaan.. In een microfoonkoffer heb ik wel dat plukschuim zitten. Met iets lichts zoals microfoons werkt het perfect!
Die pelicases heb ik eens naar gekeken voor m'n camera equipment maar allememaggies was een prijs zeg... Maar daar krijg je wel een goeie en super lichte koffer voor. Mijn oplossing was vooral de goedkoopste omdat het gemaakt is van resten. Om te bouwen zou zo'n kistje ergens rond de €65 komen en daar kan je zat andere tassen voor kopen..

harmen 18

In de meeste pelicases zit ook plukschuim, dan wel van wat hogere kwaliteit. (of niet, geen idee)

Of een op maat gemaakt schuimpje, wordt uitgefreest en gaat je ook gewoon geld kosten.

wanneer ga je nu zwemmen met je pedaal??? En ook al zou je. Je zet je pedaal 2 uur op de verwarming, haalt er een doekje langs en hij speelt weer. (Wat er met het viltje gebeurt? geen idee)

Als je het toch zelf vervoerd kan je natuurlijk ook gewoon voor een tas gaan, maar een vrachtauto gaat dat ding en ook je pedalen niet fijn vinden.

Bcapri


Hans

Die drumcraft kits hebben voor mij iets mysterieus. Ik heb er nog nooit een gehoord. Is dit de 8 serie ? Hoelang heb je hem al en hoe bevalt hij ?

Bcapri

Ik heb hem ongeveer 1 jaar.
20,12,16 
Bevalt erg goed
Ik gebruik hem bij een big-band met aquarian texture coated op de toms en een american vintage medium op een ludwig black beauty snare   (14/6,5)
Lekker kitje en (ook niet onbelangrijk) vreselijk mooi.
Deze foto is genomen tijdens de eerste repetitie waar ik hem gebruikt heb.
Ik was nog aan het stoeien met de tom ophanging
Inmiddels staat de tom op een snare standaard en heb ik DW6000 series hardware erbij staan.
Nog mooier
ik ben gek op mijn kit  :Y :Y :Y :Y *O* *O*

Bcapri

8serie inderdaad

Bcapri


Met DW6000 serie hardware

Nickvm

Speel met veel plezier op mijn Sonor S classix in Gold Oyster.



De laatste wijzigingen zijn de aankoop van een Sonor Phil Rudd signature snare en een 18" Meinl Generation X Kinetik crash.
Tama, Meinl, Pro Mark, Remo.

FoREVer


Speel met veel plezier op mijn Sonor S classix in Gold Oyster.



De laatste wijzigingen zijn de aankoop van een Sonor Phil Rudd signature snare en een 18" Meinl Generation X Kinetik crash.


Blijven mooie kits die Sonors :P
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Nijlpaard

Vandaag maar eens weer wat gepruts. Nieuw vel op de snare. Sidesnare er weer bij en de kit lekker compact met 4 ketels opgesteld.

Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

NathanR

Ziet er goed uit, fijne setup!

dunDaan


Vandaag maar eens weer wat gepruts. Nieuw vel op de snare. Sidesnare er weer bij en de kit lekker compact met 4 ketels opgesteld.



Lekker compact, maaruh, niet té compact?? Kun je die crashes nog wel goed raken, die staan zo laag .... ??
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Odery

#697
jan 09, 2012, 20:51 Last Edit: jan 09, 2012, 20:52 by Odery

Speel met veel plezier op mijn Sonor S classix in Gold Oyster.


wow echt een van de mooiste finishes die ik gezien heb, welke maten ?
koning

Fibesman

Wat voor basdrumvel is dat Nijlpaard? Of heb je die zwarte stip er zelf opgemaakt? Mooi Oranje trouwens!


Omhoog