Geluidsweergave Ipad/spotify

Gestart door Wichert, aug 17, 2017, 16:37

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Wichert

Ik gebruik Spotify middels een I-pad om met mijn favoriete nummers mee te spelen. Het geluid valt me niet tegen, echter heb ik vermoeden dat het beter kan. Heeft iemand hier ervaring mee en zo ja hoe kan ik zonder al te veel poespas het dan realiseren. Ik lees veel over Audiaquest  Dragonfly USB-converter. Maar die kan niet aangesloten worden op een I-pad. Kan het dan alleen via een laptop?

Mijn kit wordt aangestuurd door een Yamaha DTX502 module en ik gebruik een Bowers & Wilkins hoofdtelefoon.

Alvast bedankt,

Wichert

djska

Denk dat je dat niet in de hardware, maar in de Spotify bitrate moet zoeken.

Wichert

Oké. Ik ga ermee aan de gang. Bedankt.

animal

Ik lees veel over Audiaquest  Dragonfly USB-converter. Maar die kan niet aangesloten worden op een I-pad.

Wichert
Als je een i-pad hebt met een lightning aansluiting zou het icm een lightning-to-USB 3 camera adaptor prima moeten functioneren.
Over het succes met de 30 pins aansluiting doen ze tegenwoordig een beetje vaag.

Hammar

Duur ding wel...

Ed_bass

Denk dat je dat niet in de hardware, maar in de Spotify bitrate moet zoeken.
De geluidskwaliteit van Spotify free is zeker niet optimaal te noemen. Hoe dit zit met de Premium variant kan ik niet zeggen, heb ik geen ervaring mee.
TD-11KV + GoEdrum HH

Wichert

Ik heb de premium uitvoering en de geluidskwaliteit is voor mijn gehoor zeker niet slecht. Maar als ik het nog wat kan verbeteren, dan zal ik dat zeker niet nalaten.

animal


Wichert

Beter duur, dan niet te koop!

Omhoog