Iets opgenomen? Post het hier!

Gestart door Paul, sep 15, 2011, 18:10

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Joris

Hangt er een beetje vanaf waar we spelen en wat voor set we doen, maar meestal wel.


drums97

#852
aug 17, 2013, 01:13 Last Edit: aug 17, 2013, 01:16 by drums97
Ik ben vanavond even door m'n Cubase files gelopen en kwam erachter dat ik nooit de kale opname tacks heb ge-upload van mijn opnames.
Origineel:
https://soundcloud.com/drums97/matchbox-20-3am
Gemixt in het liedje (al gepost):


En origineel:
https://soundcloud.com/drums97
Gemixt in het liedje:


@ Paul; dit is mijn Sonor D454! ;)
Opgenomen met SM57 -> Powerstroke 3, Evans hazy en sonor snares! Ruwe opname zonder toeters en bellen.
https://soundcloud.com/drums97/sonor-20d454-20met-20sm57

Ga volgende week ook even m'n nieuwe 60's Sonor D426 opnemen en zal 't hier posten.
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

Joris

Was echt mijn vetste show tot nu toe  :)


Def-11

#854
aug 18, 2013, 18:59 Last Edit: aug 19, 2013, 15:33 by Def-11

Joris

Doet het hier prima.

jamsmurf

Dat ziet er zeker vet uit!!

Paul

Zo Joris, dat ziet er bruut uit! Waar was dit?

Paul


Zo Joris, dat ziet er bruut uit! Waar was dit?



@ Paul; dit is mijn Sonor D454! ;)
Opgenomen met SM57 -> Powerstroke 3, Evans hazy en sonor snares! Ruwe opname zonder toeters en bellen.
https://soundcloud.com/drums97/sonor-20d454-20met-20sm57

Ga volgende week ook even m'n nieuwe 60's Sonor D426 opnemen en zal 't hier posten.

Lekker hoog gestemd, daar leent deze snare zich volgens mij goed voor. Al vind ik 'm met PS3 eerlijk gezegd wel té droog worden, met een Ambassador en hoge stemming is de ketel van zichzelf al best wel droog.

Joris


Zo Joris, dat ziet er bruut uit! Waar was dit?


Summer breeze open air, in Dinkelsbühl, zuid-duitsland.

drums97


Lekker hoog gestemd, daar leent deze snare zich volgens mij goed voor. Al vind ik 'm met PS3 eerlijk gezegd wel té droog worden, met een Ambassador en hoge stemming is de ketel van zichzelf al best wel droog.


Ja, heeft hij een lekker stembereik. Ben 't met je eens dat de PS3 niet helemaal past. Heb inmiddels ook een een Evans EC2 Reversed dot gehad, en een compliment van Animal gekregen over de klank (ook hoog gestemd  :Y), dus met andere woorden deze snare heeft mogelijkheden genoeg.
Hans heeft de Phonic en deze schijnt toch een stap hoger te zijn, dus wellicht kan hij advies bieden.
Wat ik heb is: Een D426 (60's) met Ambassador, Sonor snares (niet origineel, check http://www.sonormuseum.com/forum/viewtopic.php?f=14&t=11773&hilit=D426)  en dit is echt een hele stap hoger. Damn wat klinkt die lekker zeg!
Super gevoelig en heul veul stembereik.
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

NathanR



Heeeerlijk gebeukt op deze hit!!

JB



Usher -  Caught Up
Dit was mijn stukje voor Bax-shop Groove Day.
Challenge your drums!

JB



Onze versie van It's On (origineel gespeeld door George Duke).
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Challenge your drums!

Otje

Als fan van George Duke (helaas, hij is niet meer...); "goed joh". Dit was wel een beetje 'late night music'. George had ook swingende funk en speelde vaak met gerenomeerde musici. Hebben jullie dat ook in je repertoire? Of is dat nog te hoog gegrepen?

BTW: +1

drum1964

My kind of music.

+1
Cause of death: He layed down the boogie and played that funky music till he died!

JB


Als fan van George Duke (helaas, hij is niet meer...); "goed joh". Dit was wel een beetje 'late night music'. George had ook swingende funk en speelde vaak met gerenomeerde musici. Hebben jullie dat ook in je repertoire? Of is dat nog te hoog gegrepen?

BTW: +1


We hebben dit nummer een aantal keer gespeeld op onze muziek avond op school. Deze opname hebben we speciaal gemaakt om mee te doen aan een wedstrijd.
Helaas studeert de toetsenist nu ergens anders, maar ik hoop dat we in de toekomst nog zo'n soort nummer gaan spelen! Dus wie weet komt er nog een keer een opname!
Challenge your drums!

Hammar

Heerlijk JB!

animal

Daar sluit ik me bij aan :Y

willem4130

Netjes!
Gretsch Renown Purewood Cherry ll Noble and Cooley CD maple ll  Ludwig Breakbeat

Wouter

klinkt er-ug goed!

Hans

Fijn gespeeld !

Technobeat


Jullie beginnen het nummer met schermerlicht buiten , en opeens is het in 2 seconde donker  :?
Tot 1.10 is het schemer en op 1.12 donker , is er geknipt in de video ?

Het viel mij alleen op , verder super gedaan .:)
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

JB


Jullie beginnen het nummer met schermerlicht buiten , en opeens is het in 2 seconde donker  :?
Tot 1.10 is het schemer en op 1.12 donker , is er geknipt in de video ?

Het viel mij alleen op , verder super gedaan .:)


Goed opgemerkt!
De Go Pro boven het drumstel was bijvoorbeeld leeg, en zo hadden we nog wat problemen.
Dus toen hebben we het beeld van onze 2e take gebruikt! Dat klopte gelukkig met de audio! :)
Challenge your drums!

Technobeat


Het is ook absoluut geen kritiek op het nummer zelf hoor , want dat is 100% oké  :Y
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Omhoog