Iets opgenomen? Post het hier!

Gestart door Paul, sep 15, 2011, 18:10

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Harre


Clipje gemaakt van de halve finale van drumtalent 2013. Sorry voor al het gedrum op de achtergrond  :P (Adams is en blijft een drumwinkel  :Y)

http://www.youtube.com/watch?v=kQltq_7d7f8

Ik was af en toe even afgeleid door het labeltje aan de kabel van je koptelefoon, maar holy crap on a cracker... Gaaf man!
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Robert-Jan

Welk liedje is dat ook weer Nathan?
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

druMees

Even een bedankje gemaakt voor mijn conservatorium leraar van Maastricht.  *D Na 2 jaar in Maastricht te hebben gelest ga ik naar Amsterdam!

http://www.youtube.com/watch?v=WWJ6RNNkKBc

Nijlpaard

Man mees. I mean....wauw  8)  Wat een talent :Y


Daar zou je iets mee moeten doen :+
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

NathanR


Welk liedje is dat ook weer Nathan?


Oakland Zone, tower of power!

Hans

#830
jun 30, 2013, 20:31 Last Edit: jun 30, 2013, 21:02 by Hans

Even een bedankje gemaakt voor mijn conservatorium leraar van Maastricht.  *D Na 2 jaar in Maastricht te hebben gelest ga ik naar Amsterdam!

http://www.youtube.com/watch?v=WWJ6RNNkKBc


Goed bezig Mees. Wat mij fascineert is dat jij op jouw leeftijd al echt een verhaal vertelt op de trommels.... echt muziek maken. Meer dan een showcase van aangeleerde trucjes (zoals met alle respect bijvoorbeeld die gehypte Lars Nijman). Eigenlijk als een vent van 50 (en dat bedoel ik op een goed manier), die het allemaal al heeft meegemaakt.

Hulde.

NathanR




Mijn filmpje van de Halve Finale.. 't is her en der wat sloppy. Zenuwen zaten me in de weg terwijl ik daar normaal gesproken eigenlijk niet zoveel last van heb.

(en dom van me, heb mezelf de tijd niet gegund het drumstel helemaal naar wens te zetten.  8)7 )


M'n vader had ook niet zo'n vaste hand valt me op :p

animal


M'n vader had ook niet zo'n vaste hand valt me op :p


Dat begrijp ik heel goed. :') Als mijn zoon optreedt (Volgt Muziek Theater Klassiek, Tilburg) zit ik zowel trots als zenuwachtig te wezen. :Y

Ondanks dat je niet door bent naar de finale heb ik grote bewondering voor je dat je daar zit, dat zegt toch iets. :Y

Technobeat


Helemaal met Animal eens , netjes gedaan Nathan .
En Mees ook , prima de luxe !
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Joris



Is dit on topic? Een na laatste nummer, toen ik eindelijk een beetje goed geluid had.

Robert-Jan

Kijk ..dat zijn de podia..

Mooi man!
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Joris

Jammer dat mijn china voor die danseres hing trouwens  -O-

animal

Jammer dat het filmpje van zo'n grote afstand is genomen  -O- , zal je bedoelen.

Dat je monitor niet goed functioneerde is op zo'n professioneel niveau natuurlijk onvergeeflijk, ik kan me voorstellen dat je daarvan baalt. Ik vraag me wel af hoe de andere bandleden dit optreden ervaren hebben. Als zij het namelijk helemaal te gek vonden moet je iig proberen blij voor hun te zijn, één sacherijnige muzikant kan behoorlijk wat negatieve spanning teweeg brengen in een band.

Joris

Het was helaas bij iedereen chaos, in ear mix was een groot drama, vooral bij mij helaas.
Volgende keer maar even een klein mengtafeltje mee waar ik zelf click, backings en bassdrumtrigger op kan mixen dan heb ik tenminste altijd een basis waar ik wat mee kan, dan hoef ik alleen wat gitaar en zang via de mengtafel.

tRow

https://soundcloud.com/user2001834/sweat-and-summerwaste-sessions

Gister middag opgenomen bij mijn thuis in mijn improvisatie home studio-tje, met wat vrienden. Vond het niet super onaardig voor een dagje in een veel te warme schuur..

Machiel



dag 2 van de opnames dit is de eerste take van de dag. Die stond er toch wel netjes op! Op 't einde van het filmpje wat sloppy maarja in de studio kun je dat dan lekker over nieuw doen XD
Neem mij vooral niet te serieus.

NathanR

Fijne speelstijl heb je Machiel. :)
Leuk filmpje! Succes verder in de studio's!

Monuments

Klinkt goed! Wat voor een crash heb je aan de (voor jou) rechterkant hangen?
Ludwig Epic (Natural Birch) in 10, 12, 14sn, 16 en 22", Pearl Vintage Sensitone 14x6,5" brass snare en Sabian bekkens.
Monuments FB - Monuments Bandcamp

Machiel

Dat is een Sabian AAX 18" Dark Crash! Fijn ding, spreekt heel snel aan
Neem mij vooral niet te serieus.

patrick76




Is dit on topic? Een na laatste nummer, toen ik eindelijk een beetje goed geluid had.


Verduld, dat nummer heb ik ergens nog op een verzamel cd staan.
Klinkt goed.  :)
Pearl,Paiste,Mapex,Remo,Evans,Vic Firh,Vater

Monuments


Dat is een Sabian AAX 18" Dark Crash! Fijn ding, spreekt heel snel aan


Klinkt inderdaad te gek!
Ludwig Epic (Natural Birch) in 10, 12, 14sn, 16 en 22", Pearl Vintage Sensitone 14x6,5" brass snare en Sabian bekkens.
Monuments FB - Monuments Bandcamp

Joris


Jammer dat het filmpje van zo'n grote afstand is genomen  -O- , zal je bedoelen.




Deze is beter, helaas van hetzelfde nummer.

JB

Ik heb een aantal opnamens gemaakt met een Zoom R16.
Ik heb de opnamens op de computer in mijn software (ableton live 9) bewerkt. Ik heb daarin een Izotope Ozone plugin gebruikt voor het aanpassen (mooier/voller maken) van het geluid.
Ze staan op mijn soundcloud account :

http://m.soundcloud.com/jeroen-12

Ik heb ze opgenomen met de twee ingebouwde microfoons.

Binnenkort maak ik nog een paar opnamens met een Samsung microfoon setje + sm57 (snare) + 2 overheads
Challenge your drums!

Def-11

#848
jul 30, 2013, 16:58 Last Edit: jul 30, 2013, 17:00 by Def-11

Paul


Deze is beter, helaas van hetzelfde nummer.

Horen die danseressen standaard bij jullie show? ;)
Wel gaaf hoor, zo'n grote show spelen! Jammer dat de monitormix slecht was..

Omhoog