Iets opgenomen? Post het hier!

Gestart door Paul, sep 15, 2011, 18:10

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Bluebe

Wat opnames gemaakt bij een optreden :) Niet echt van een geweldige positie maar kon niet echt anders, het was goed vol en veel beschonken mensen haha



Tama | Sabian HHX | Zildjian A Custom / K Hybrid

NathanR

Drumcover opgenomen met de geleende TD-20!
Moet nog wel even een keer goed gaan zitten voor al die instellingen. :)


BasV


Drumcover opgenomen met de geleende TD-20!
Moet nog wel even een keer goed gaan zitten voor al die instellingen. :)




Lekker gespeeld!

Paul

Netjes Nathan! Zitten stiekem nog best wat tricky ritmes in dat nummer.

Nijlpaard

Lekkah Nathan :Y

Waarom die oude matras achter de kit trouwens ?
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

NathanR

Thanks allemaal!
Ja hij is nog best pittig..

Het oude matras is om de kick iets te dempen van mijn akoestische drumstel, die staat daar normaal gesproken. Maar echt een duidelijke reden heeft ie niet dat hij er staat.

;)

Nlz

Voor als je moe bent na een stukkie spelen, ga je ff strak op je zij op het randje liggen?  :+
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Technobeat


Drumcover opgenomen met de geleende TD-20!



Aha , en hoe bevalt het om elektronisch te spelen Nathan ?
De buren zullen zeker blij zijn denk ik , maar om definitief de A-set te ruilen voor bv de TD-20 zal niet je ding zijn neem ik aan ?
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

NathanR

Het is leuk voor erbij maar ik zou er niet aan moeten denken het definitief te moeten inruilen voor mijn A-set. :( :)

Technobeat


Kan ik inkomen , als ik meer ruimte had in huis zou ik er ook graag nog een A-set bij willen hebben .
Maar soms moet je keuzes maken in het leven .
Met de drumlessen kan ik op een 5 delige A-kit spelen , dat is dan wel weer fijn . *O*
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

NathanR

Ja snap ik, ach zolang je af en toe de feeling van een A set meekrijgt dan is het ook prima!
Zie nu trouwens ook dat die :( smiley wel erg overdreven is, lijkt meer op boos.. dat was ik natuurlijk niet. ;)

Robert-Jan

Stappen aan het maken Nathan,goed zo!
Je kan zeggen wat je wil van Roland, maar het komt wel door allemaal, hihat werkt als een speer zo te horen.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

NathanR

Thanks Robert Jan, tof om te horen. :)

En inderdaad, qua gevoeligheid is die hihat echt dikke prima. :) (evenals de andere pads, alleen de snare vind ik nog een beetje mwha, maar misschien is dat gewoon het gevolg van een akoestische snare gewend zijn.)

Leon

Ik moet echt zeggen dat ik positief verrast word door de sounds die de roland nog uit weet te zenden! Het is natuurlijk ook wel een van de duurste electronische kits. Als hij nog een beetje betaalbaar zou zijn had ik het wel geweten. (ook voor erbij natuurlijk:))

Robert-Jan

sounds zijn overal te halen.. goed werkende hardware daar gaat het om.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Def-11

eerste demo song staat op de site, volgen er nog een stuk of 5... http://www.muesca.nl/

druMees

Clipje gemaakt van de halve finale van drumtalent 2013. Sorry voor al het gedrum op de achtergrond  :P (Adams is en blijft een drumwinkel  :Y)

http://www.youtube.com/watch?v=kQltq_7d7f8

Robert-Jan

Ja ik ben fan... :Y

Maar wie bedenkt er nou om een drummer achter een scherm te zetten als het alleen om de drummer gaat..was dat niet vervelend spelen?
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Hammar


Clipje gemaakt van de halve finale van drumtalent 2013. Sorry voor al het gedrum op de achtergrond  :P (Adams is en blijft een drumwinkel  :Y)

http://www.youtube.com/watch?v=kQltq_7d7f8


pfff.......top man!!!

NathanR

#819
jun 30, 2013, 10:43 Last Edit: jun 30, 2013, 10:46 by NathanReinds
Die halve finale was niet echt spannend meer na jouw beurt waarschijnlijk...


edit:
*kuch* de finale is eigenlijk ook al gespeeld.. *kuch* :)

animal

#820
jun 30, 2013, 10:54 Last Edit: jun 30, 2013, 10:55 by animal
druMees, goed man  *O* .
Dat scherm was er waarschijnlijk neergezet om het overige drumgeluid (uit de winkel dus) bij druMees weg te houden, bedenk ik me zomaar.

Robert-Jan

Als dat de rede is, vind ik dat ook best erg eigenlijk.." Zo dan kunnen de klanten lekker door rammen als de halve finale gespeeld wordt.."  :N
T is nou ook weer niet zo dat de ruimte daar erg beperkt is en het perse in de winkel moet..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Paul

Wow Mees, goede solo!
Het rolt en grooved, je gebruikt je creativiteit. Fijn om naar te kijken/luisteren dit!

druMees

bedankt allemaal! Ik denk dat het scherm ervoor was om het geluid op het podium te houden. Zo gaat het niet recht in je face naar het publiek toe. En vervelend, nee dat zeker niet. Het speelt niet anders ofzo.

NathanR



Mijn filmpje van de Halve Finale.. 't is her en der wat sloppy. Zenuwen zaten me in de weg terwijl ik daar normaal gesproken eigenlijk niet zoveel last van heb.

(en dom van me, heb mezelf de tijd niet gegund het drumstel helemaal naar wens te zetten.  8)7 )

Omhoog