Iets opgenomen? Post het hier!

Gestart door Paul, sep 15, 2011, 18:10

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Paul

@druMees
Wauw, netjes hoor! Inderdaad leuk voetenwerk met je linkervoet.

@Monuments
Niet (meer) mijn stijl, maar prima voor een 3e gig toch? Wel jammer dat het zo donker is!

Hans

Mees : JA ! Welk conservatorium is dit opgenomen ? Ik ben fan, laat weten als je ergens in Regio Rijnmond speelt met deze jongens.

druMees

Dit is niet op een conservatorium opgenomen :P Ik zit nog in de eindexamen klas. Dit is materiaal voor de audities! Ben nu 16 jaar en ben nu zo'n 10 jaar aan het drummen. Nu maar duimen dat het wat wordt!  *O*

Nijlpaard

Erg fijn gespeeld mees :Y
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Robert-Jan

Goed bezig mees!!!

*O*

Vertel, waar heb je les nu en waar wil je heen straks?
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

druMees

#730
mrt 21, 2013, 20:17 Last Edit: mrt 21, 2013, 20:25 by druMees
Ik heb lang bij de plaatselijke muziekschool les gehad. Op mijn 13e d-examen behaalt. (alle diploma's met lof behaalt :P) En toen een tussen jaar les gehad van Sjoerd Rutten. Nu ben ik voor het 2e jaar bij Ron van Stratum, leraar bij het conservatorium Maastricht. Ik doe een plus opleiding naast mijn HAVO. Ik krijg wekelijks les bij Ron van Stratum en krijg ook wekelijks theorie van een conservatorium docent. Een erg leuke opleiding op de middelbare school maar wel echt super druk!

Ik ga me inschrijven bij: a'dam, r'dam en maastricht. Misschien Brussel maar daar ga ik zondag een kijkje nemen.

jamsmurf


Ik heb lang bij de plaatselijke muziekschool les gehad. Op mijn 13e d-examen behaalt. (alle diploma's met lof behaalt :P) En toen een tussen jaar les gehad van Sjoerd Rutten. Nu ben ik voor het 2e jaar bij Ron van Stratum, leraar bij het conservatorium Maastricht. Ik doe een plus opleiding naast mijn HAVO. Ik krijg wekelijks les bij Ron van Stratum en krijg ook wekelijks theorie van een conservatorium docent. Een erg leuke opleiding op de middelbare school maar wel echt super druk!

Ik ga me inschrijven bij: a'dam, r'dam en maastricht. Misschien Brussel maar daar ga ik zondag een kijkje nemen.


Ik geloof dat je kan kiezen straks! 16 jaar en zo spelen... HULDE!  *O*

Nlz

Lekker Mees! Als je wat van je skills kwijt wilt kun je ze gerust per PB doneren hoor  :Y
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Karim Bizid

Mensen!

Laatst een snel demotje ingespeeld voor een toelatingsexamen.
Ik ben wel even benieuwd naar jullie feedback.

https://soundcloud.com/karimbizid/karim-bizid-theres-no-reason

https://soundcloud.com/karimbizid/karim-bizid-grebfruit
|| Sonor || Vic Firth || Remo ||

drums97

#734
mrt 22, 2013, 23:58 Last Edit: mrt 23, 2013, 00:06 by drums97
Ik ben wat oude files aan het luisteren en "ja" ik zing ook een beetje (Niet geweldig -O-), maar ik hoor wel wat jullie er van vinden.
https://soundcloud.com/drums97/ronny-3am-1
Dit is opnomen met een midifile van Matchbox 20 - 3am.
Gitaar ingespeeld door mijn tweelingbroer,
Zang: moi!

Ik wil er wel mijn drums onder zetten.

shoot me!

Trouwens dit is nog niet zo heel lang opgenomen, na de kit helemaal te hebben gepoetst en weer opgesteld.
https://soundcloud.com/#drums97/bewerkt
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

groovemaker

Schoolproject van een van mijn mede-bandleden

Helaas is de drums wat zacht en de fills komen er daardoor niet zo mooi uit, maar dat komt door de sounddesigners.... :Y

Verder sta ik altijd open voor commentaar  :)

Opgenomen in William B Studio's in Scharnegoutum

https://soundcloud.com/thomas-schiphof/everyday-life-by-purple-leaves

If it's too Loud you're too old!

mangoie


Schoolproject van een van mijn mede-bandleden

Helaas is de drums wat zacht en de fills komen er daardoor niet zo mooi uit, maar dat komt door de sounddesigners.... :Y

Verder sta ik altijd open voor commentaar  :)

Opgenomen in William B Studio's in Scharnegoutum

https://soundcloud.com/thomas-schiphof/everyday-life-by-purple-leaves


"Sorry! We can't find that sound.

Did you try to access a private sound, but were not logged in?
Maybe the sound has been removed."

Mapexmepper




Video van de derde gig van mijn band. Niet helemaal vlekkeloos, maar toch dik tevreden. :)

Lekker gedrumd!

NathanR

#738
mrt 28, 2013, 16:26 Last Edit: mrt 28, 2013, 17:33 by NathanReinds
KNIP.

groovemaker

Sorry, herkansing.

had per ongeluk op private geklikt :)

https://soundcloud.com/thomas-schiphof/everyday-life-by-purple-leaves

If it's too Loud you're too old!

drumlarsos

Klinkt gaaf Groovemaker!
Doet mij een beetje denken aan die muziek die onder van die promo-filmpjes van bedrijven zit, klinkt mij een beetje ''midi-achtig'' in de oren. Bedoel ik overigens niet als kritiek ofzo! Maar mis wel een beetje ''het gevoel( :'))''...

Je speelt wel in dienst van de muziek, en dat is zeker een compliment waard!
Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen!

NathanR



Gister opgenomen. :)

Harre

#742
mrt 31, 2013, 19:51 Last Edit: mrt 31, 2013, 19:54 by Harre

Sorry, herkansing.
had per ongeluk op private geklikt :)



Klinkt gaaf Groovemaker!
Doet mij een beetje denken aan die muziek die onder van die promo-filmpjes van bedrijven zit, klinkt mij een beetje ''midi-achtig'' in de oren. Bedoel ik overigens niet als kritiek ofzo! Maar mis wel een beetje ''het gevoel( :'))''...

Je speelt wel in dienst van de muziek, en dat is zeker een compliment waard!

Ik zat me tijdens het luisteren een omschrijving te bedenken van het gevoel wat ik er bij kreeg, maar deze voldoet eigenlijk het beste. Ik kreeg ook het 'promo-filmpjes' gevoel waarbij dingen zonder enige emotie zijn ingespeeld. Je drumpartij ligt er inderdaad lekker onder, waarbij je op één of andere manier blijkbaar precies doet wat er van je verwacht wordt. Het is m'n smaak muziek niet, maar ik vind het uiteindelijk wel een goede opname  :Y




Gister opgenomen. :)

Wat kun jij toch lekker meppen binnen je smaak muziek en ik heb mezelf al vaker af zitten vragen: moet hij niet heel snel op zoek naar een bandje binnen die smaak? Ik denk dat je daar goed tot je recht zou komen...  8)
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

groovemaker


klinkt mij een beetje ''midi-achtig'' in de oren.
Je speelt wel in dienst van de muziek, en dat is zeker een compliment waard!


Ik vindt het knap dat je dat hoort!! Want er zijn idd veel dingen vanaf het "midi-demotje" erin gelaten met een dure sample eroverheen.....

Thx voor het compliment!! Ik zie dat ook vaak als een uitdaging en ben blij dat je vindt dat ik daarin ben geslaagd!!
If it's too Loud you're too old!

Rick

Met 4 mics 5 man en 3 liedjes opgenomen, hier te beluisteren:

http://snd.sc/YMkDjc

Harre

Blijkbaar opgenomen met een fotocamera en de kwaliteit is er ook naar, maar hier een videootje van een optreden wat ik vandaag gespeeld heb met Hello George tijdens Kempensessie 2013 in Steensel:

Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

NathanR



Wat kun jij toch lekker meppen binnen je smaak muziek en ik heb mezelf al vaker af zitten vragen: moet hij niet heel snel op zoek naar een bandje binnen die smaak? Ik denk dat je daar goed tot je recht zou komen...  8)


Thanks Harre, tof om te horen. Ik ben niet echt op zoek, maar ik hou het wel goed in de gaten in mijn buurt. Helaas niet veel muzikanten die nog zin en tijd over hebben voor een extra bandje. :(

Rick

Ha, nu met sta ik nog met mn bakkes in beeld ook!


Hans

Met dat eerste nummer kan ik niet zoveel (wel goed gedrumd), met die andere wat meer. De zangeres zingt soms heel mooi, soms net er tegenaan/overheen. Prima drumwerk. Wat voor audities betreft het hier ?

NathanR

#749
apr 01, 2013, 09:43 Last Edit: apr 01, 2013, 09:44 by NathanReinds


Andere drumcover, zelfde middag opgenomen.. totaaaal ander stijltje. :) Wel lekkere muziek zeg om op te drummen!!

PS: Ik kijk graag boos onder het drummen.. ;) Het gaat automatisch, ik heb wel plezier in het drummen hoor! ;)

Omhoog