Iets opgenomen? Post het hier!

Gestart door Paul, sep 15, 2011, 18:10

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

willem4130

Hans, vet man! Vind het ook mooi hoe die ghostnotes in de mix goed te horen zijn. Zo hoort het wat mij betreft.

Harre, ik ben zo benieuwd welke crash (de 16"??) er voor je hangt. De crash links voor jou zeg maar. Klinkt super lekker.
Gretsch Renown Purewood Cherry ll Noble and Cooley CD maple ll  Ludwig Breakbeat

Harre

Dat is een Paiste Sound Formula (2e serie) 17" full crash. De rechter is een 20" uit dezelfde serie en ik ben altijd nog op zoek naar de 18" versie omdat de 20 naar mijn idee in veel gevallen te 'zwaar' is. Maar ja, daar moet je dan maar net tegenaan lopen aangezien het om bekkens uit halfweg de jaren negentig gaat. De Sound Formula serie ging later op in de Signature's.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Geischa

Je kan Sound Formula nog wel bestellen, bij Paiste is het zo dat ze alle "master" cymbals in een kluis hebben, en op verzoek kunnen bekkens die niet meer in het programma zitten nog wel speciaal voor je gemaakt kunnen worden.. helaas ook een speciale prijs....

Harre

Oh... Dat is nieuw voor me. Enig idee in welke richting ik dan moet denken qua prijs?
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Geischa

Ik geloof dat je 30% extra betaald...

Harre

Ik heb die set in '95 gekocht, dus als daar dan 30% bij komt is het een koopje. Maar ja... wishfull thinking waarschijnlijk...  :')
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Geischa

Ik ben inderdaad bang dat je eerder rond de signature prijzen moet gaan zitten, en dan +30%...
-O-

Harre

Hmmzz... Dat gok ik dan even tegen de 500 euro  8)7
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Geischa

Voor een 18" eerder rond de 450,-

Mapexmepper

Luister mijn drums als stream alhier de stijl is freestyle jazz.

Mapexmepper




Een vriend van me vond dit filmpje op youtube :D
Jammen @ pukkelpop 2012  *O*

Vette shit ondanks dat het een e-kit is! *O*

drumlarsos


Luister mijn drums als stream alhier de stijl is freestyle jazz.


Is dit een play-along of je eigen band?? heeft een behoorlijk hoog play-along gehalte, al is daar natuurlijk niets mis mee.
Maar leuk gespeeld hoor, snap alleen niet helemaal dat je dit als ''free-jazz'' bestempeld ;)??

Bij free-jazz denk ik meer aan: [ Invalid YouTube link ] 
Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen!

Mapexmepper

#562
nov 17, 2012, 12:18 Last Edit: nov 17, 2012, 12:20 by Mapexmepper

Is dit een play-along of je eigen band?? heeft een behoorlijk hoog play-along gehalte, al is daar natuurlijk niets mis mee.
Maar leuk gespeeld hoor, snap alleen niet helemaal dat je dit als ''free-jazz'' bestempeld ;)??

Bij free-jazz denk ik meer aan: [ Invalid YouTube link ]

Waarom ik het freestyle jazz heb genoemd? Simpelweg omdat de bassist en ik de jam hebben gefreestyled waarover de toetsenist later in zijn thuisstudio zijn partij heeft gespeeld. Geheel vrije stijl dus vandaar de term en omdat het beestje een naam moet hebben. Dat verklaart ook het play along gevoel wat je krijgt denk ik.  De bassist en ik zijn de band.

Mapexmepper

Even mijn nieuwe bekkenset getest waar ik erg blij mee ben. :)


Hellwin

#564
dec 04, 2012, 12:19 Last Edit: dec 04, 2012, 12:32 by Hellwin
Hopelijk werkt het linkje aangezien het uit het besloten facebook groepje van de band. Ff een kort fragment vanuit de studio.
http://www.facebook.com/v/10200240908484157

Sorry werkt niet..... -O-
Boshout - Tshirts voor drummers
http://boshout.spreadshirt.nl

Jenslathouwers



vorige keer eens een solo opgenomen ipv een drum cover, wat mij vooral opvalt is dat de klank nog héél wat beter kan, als er iemand handige tips heeft, feel free  *D

(ik heb momenteel alleen een mengtafel en geen audio interface dus ik neem alles op zoals in een live situatie)
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

NathanR

Van mij mogen je kick en snare wel wat harder.. in de mix.
Je toms vind ik wat misplaatst klinken in de mix, ik weet niet of je ze zo hoog gestemt hebt.. of dat het door de mix komt. Maar daar zou ik in ieder geval nog wat aan sleutelen.

Voor de rest vind ik het best prima klinken :)

Jenslathouwers

ik heb mijn toms relatief 'plat' gestemd dus het zou wel is aan de mix kunne liggen  :') of aan de mic's (? 8)7)
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

groovemaker

Lekkere Ride
If it's too Loud you're too old!

Jenslathouwers


Lekkere Ride


ben er zelf ook heel tevreden van  *O*
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

Hellwin

Boshout - Tshirts voor drummers
http://boshout.spreadshirt.nl

groovemaker


ben er zelf ook heel tevreden van  *O*


snap ik, ik heb er zelf ook een ;-)
If it's too Loud you're too old!

Harre

Met Hello George bij Little Devil, Tilburg: als het op improviseren aankomt...

Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

TamaDrummer

Jeeej weer een nieuwe drum cover online sinds een weekje..
Ik had al een account op drum-forum , maar ik ben m'n gebruikersnaam vergeten  ;(

Ik vind 't heel leuk om te horen wat jullie ervan vinden ;D


Hans

@Harre : Verplicht nummertje he ? Ik speel hem ook met een coverbandje ;) Lekker gespeeld. Lollig om die zanger er in op te zien gaan, hij lijkt wel 2 meter lang te zijn....

@ Tamadrummer : Strakke 'van dik hout'  stijl. Alle klappen raak. Krijg een beetje de indruk dat je vrij hoog zit tov je snare, maar misschien bij jij wel net zo lang als die zanger uit de band van Harre ?

Omhoog