Iets opgenomen? Post het hier!

Gestart door Paul, sep 15, 2011, 18:10

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

drums97

Ja m'n eerste drum covertje is een feit. Zoals belooft zou ik 'm posten, maar aangegeven in een ander topic ben ik nog aan het pielen on e.e.a. goed in te regelen wil ik 'm toch posten. Op een of andere manier is deze weer mono  8)7, dus nog een lange weg te gaan.

http://soundcloud.com/drums97/toto-stop-loving-you

Laat aub weten wat je er van vindt.
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

animal

Tsja, het is niet eens mono, het is maar één kanaal met op ongeveer 2:40 min een prachtige ruis op het kanaal waar tot op dat moment niets te horen was. Ik heb toch het gevoel dat je ergens mono stekkers gebruikt op stereo-ingangen of stereopluggen op mono-ingangen.

De snare vind ik lekker klinken, al klinkt ie wel erg veel harder dan de rest van de kit (of je slaat er heel hard op, kan ook).

drums97

Ja, zie ook post in recorderman topic.
Snare is de Sonor D454 en ik sla er idd vrij hard op.
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

animal

Niet doen  ;) .

drums97

Oké. Ik zal erop letten. Thanx.
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

harmen 18

En nog maar een keer omdat hij in eens weg was.......... :N


Op sommige momenten lijkt het ook of er een microfoon uitvalt (een helder klinkende lijkt het na mijn idee). Er komt dan een sciencefiction floep geluid (als je er naar luisterd snap je wat ik bedoel) die je ook wel eens krijgt als je er een xlr uittrekt.
Dit kan aan een kapotte kabel liggen, een contact aan een microfoon, maar ook zeker aan de potmeter van de gain van je mixer aangezien het al een oud beestje is.


Ruis hoort ook een beetje bij zo'n oud mixertje, daar doe je niet veel aan. maar op 2.40 is het wel erg veel. Maar daar had je het probleem al van gevonden dacht ik gelezen te hebben.

drums97

Je hebt gelijk Harmen. De ruis zit in het mixertje. Zie ander topic wat ik allemaal al niet geprobeerd heb.
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

FoREVer

#407
jun 21, 2012, 16:53 Last Edit: jun 21, 2012, 16:54 by AEDrumsA7x
Gitarist van de band kwam vanmiddag ff langs om te jammen ( te testen of wij bij mij de demo kunnen opnemen ) njaa dit is het resultaat. is volgens mij toch best goed :)

http://soundcloud.com/aedrumsa7x/right-in-between-paradise-city

Edit: Welke mics ik gebruik staat op mijn Site
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Joris

Voor de liefhebbers, je kan hem ook bij me kopen trouwens  ;)

http://newalbumreleases.net/46889/dr-doom-everyone-is-guilty-2012/

paulusp


Voor de liefhebbers, je kan hem ook bij me kopen trouwens  ;)

http://newalbumreleases.net/46889/dr-doom-everyone-is-guilty-2012/


Af en toe een beetje doom, af en toe een beetje punk, maar vooral veel death en thrash. Lekker hoor!

Joris

Thrash zit er niet in, eerder Grind, Death, beetje black en doom  ;)

paulusp


Thrash zit er niet in, eerder Grind, Death, beetje black en doom  ;)


Ik haal die labeltjes wel vaker door elkaar. ;) In ieder geval een mooie reden om het nog een keer te luisteren.

Joris


Ik haal die labeltjes wel vaker door elkaar. ;) In ieder geval een mooie reden om het nog een keer te luisteren.


Slayer is thrash, dan onthou je het wel  ;)

paulusp


Slayer is thrash, dan onthou je het wel  ;)


Naar het schijnt ja. Ik heb met regelmaat speedmetalassociaties bij Slayer.  Misschien toch Sound of the beast maar een keer lezen om mijn definities goed te krijgen.

Los van al die stickertjes die je op muziek kan plakken: lekker gespeeld!

Anserini


Thrash zit er niet in, eerder Grind, Death, beetje black en doom  ;)
In plaats van Rock 'n Roll, Black 'n Doom. :P

Klinkt lekker.

Erik


Naar het schijnt ja. Ik heb met regelmaat speedmetalassociaties bij Slayer.  Misschien toch Sound of the beast maar een keer lezen om mijn definities goed te krijgen.

Los van al die stickertjes die je op muziek kan plakken: lekker gespeeld!


Die labels kunne zo verwarrend zijn. Eigenlijk zijn er maar twee labels die van toepassing zijn om muziek te categoriseren: 'vet' en 'niet vet'.
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

dunDaan

Precies, wat doet het ertoe wat voor 'n label je erop plakt??

Maaruh, Joris, lekker gespeeld man!!  :Y
Wat ik eigenlijk niet snap is dat je het album gratis kunt downloaden; wie koopt het ding dan nog ... ??  :?
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Joris

#417
jul 02, 2012, 17:00 Last Edit: jul 02, 2012, 17:01 by Joris
Allemaal promotie, ik heb hem er zelf natuurlijk niet opgezet. Band is toch al uit elkaar anders zou ik hem hier niet posten, ik verdien er toch al niks mee. Als je een cd bij me koopt krijg je er een lelijk gratis shirt bij  *O*

Machiel

http://soundcloud.com/paradox-machine/sets

This may come as a big surprise to some of you but as of effective immediately Paradox Machine is no more.
We had 3 fantastic years together and we thank all of you for your help and support.The decision to split up was made because of several personal reasons.

Again thanks for all the love and support and for the last time;
Paradox Machine OUT!



Dus.......
Neem mij vooral niet te serieus.

dunDaan

Da's mooi köt .............
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Machiel

Naja ik ben er zelf uitgestapt dus wat dat betreft heb ik er zelf voor gekozen..
Neem mij vooral niet te serieus.

groovemaker

Jammer man,

ik vond jullie muziek echt vet! Ik had zelfs wat op mijn mobiel van jullie..... :'(

Naja...als jij je er beter van voelt moet je het natuurlijk altijd doen.

vanmiddag van mijn band even een demo'tje van I wish (dit keer met zangeres en vette solo)

If it's too Loud you're too old!

Machiel

naja nu kan je alle nummers beluisteren! :D
Neem mij vooral niet te serieus.

Joris


naja nu kan je alle nummers beluisteren! :D


Word je nu zanger?  :P

groovemaker

Hier is ie dan...hellaas niet met subkick(zoals ik had beloofd in het subkick topic)
We hadden geen kanalen meer over op de mixer :'(

http://soundcloud.com/thomas-schiphof/stevie-wonder-i-wish
If it's too Loud you're too old!

Omhoog