Roland td-4 of td-1kv?

Gestart door Ralph, jan 30, 2016, 13:30

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Ralph

Hallo allemaal,

Ik ben een (heel erg) beginnende... Ik ben op zoek naar een Roland drumstel om te starten. Ik twijfel tussen een wat oudere TD-4 of een wat nieuwere instapmodel TD-1KV.

Iemand suggesties waar ik dan op moet letten etc?

Thanx!

Otje

#1
jan 30, 2016, 13:43 Last Edit: jan 30, 2016, 13:51 by Otje
De Roland TD-4  heeft iig een 'leer-'en 'coach modus in de module zitten. De KV-1 overigens ook lees ik nu net, hier http://www.peterverspuy.nl/elektrisch-drumstel/roland/roland-td1kv-digitaal-drumstel-27964-23022.html
 Nou uhh.., toch maar de TD-4 ivm met z'n uitbreidings mogelijkheden

Tja, en waar je op moet letten in deze..? Misschien dat de drumplek ruim genoeg is, anders dan toch maar de KV1? En ik denk dat het speelgevoel tussen de 2  kits ook veel verschilt.
+ TD4 heeft een 'real' basedrum !

Succes en welkom op 't forum.

Ralph

Thanx!

Ik heb een paar keer op de TD4 gespeeld en dat was wel oke. Zeker die bas. Ik ga maar eens in de winkel kijken of ik dat gevoel ook bij de nieuwere TD-1kv kan krijgen. Ruimte is niet het probleem, dus die TD4 kan makkelijk staan ;-)

Nog andere suggesties misschien? Yamaha, Alesis?

67Deadman

Hallo en welkom op het forum.

Ligt er ook net maar aan wat je wilt besteden.

De Roland en de Yamaha zijn de "betere" kits al zullen andere daar weer anders over denken. Maar aan de Roland en Yamaha kun je nooit een buil aan vallen staan regelmatig op marktplaats en zijn makkelijk door te verkopen

Anders ga hier en daar is in winkels wat testen. Sommige zaken zijn moeilijk uit te leggen moet je ervaren.

Omhoog