TD 25

Gestart door drum1964, okt 26, 2015, 21:06

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

drum1964

Cause of death: He layed down the boogie and played that funky music till he died!

Jazz

Heel nice !
There is no music without jazz

berreal

vraag me af (en denk ook anderen) of deze geluiden ook los te betellen zijn via Drum-tec.
ben er wel in geïnteresseerd.

heb ze zojuist een vraag verstuurd.
A-kit: Pearl Vision VBA Limited Edition - Retro Art Red

berreal

onderstaand de reactie van Drum-Tec:

Hello Bert,

 first of all, thanks a lot for your interest and your inquiry. Sorry but the sound editions aren´t for sale. It is a goodie and just exclusive for our customers who buy / bought a TD-15 in our store.

 If you have any further questions, please let me know.

 Please check out our new youtube channel with brand new video shoots: https://www.youtube.com/watch?v=zfRdiR9fVO4

 Have a nice day and

 best regards,
 
 Matthias Lück
 Distribution Manager
 drum-tec
A-kit: Pearl Vision VBA Limited Edition - Retro Art Red

drum1964

Jammer, want de VEX classics vind ik persoonlijk niet mooi.  -O-

http://www.vexpressionsltd.com/classics.html
Cause of death: He layed down the boogie and played that funky music till he died!

Robert-Jan

Maar goed uiteindelijk zijn t settings toch, geen nieuwe sounds?
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

drum1964

Het zijn idd geen andere sounds, maar ik vind de vex packs normaal altijd beter klinken dan de originele Roland kits.
En die Drum-tec "getweekte" kits klinken echt wel lekker.
Kwestie van wat met de parameters spelen, maar een usb-stick inpluggen gaat net wat sneller. ;)
Cause of death: He layed down the boogie and played that funky music till he died!

Technobeat


Toch BLIJF ik me nog steeds afvragen waarom Roland niet gewoon overstapt naar ECHTE drumsounds ala 2Box ?

Wat houd ze tegen :?  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Robert-Jan

Nou ja 'gewoon'..het zijn twee verschillende operating sytems, net zo verschillend als een auto op diesel en een hybride/elektrische auto..dat zet je niet zomaar om.
Zouden ze overschakelen op volledig op samples dan moeten ze alles wat ze in de jaren hebben gemaakt overboord gooien en echt weer opnieuw beginnen.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

berreal

Het zijn idd geen andere sounds, maar ik vind de vex packs normaal altijd beter klinken dan de originele Roland kits.
En die Drum-tec "getweekte" kits klinken echt wel lekker.
Kwestie van wat met de parameters spelen, maar een usb-stick inpluggen gaat net wat sneller. ;)
Daarom ook mijn vraag naar drum tec.

ben benieuwd of ze dit uberhaubt nog rij gaan verkopen, aangezien het nu een lokkertje is voor de aankoop van een losse module.
A-kit: Pearl Vision VBA Limited Edition - Retro Art Red

Omhoog