Adams Warehouse Deal

Gestart door Drumworld, okt 28, 2011, 14:20

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Harre

Tja, wij doen nog wel eens lacherig over die Amerikanen op Black Friday maar zelf zijn velen hier net zo erg of misschien zelfs erger  8)7
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

jamsmurf

Precies de reden dat ik mezelf het ritje heb bespaard... Anderhalf uur rijden en dan niets scoren zou zuur zijn.
In t voorjaar maar eens neuzen bij de Flohmarkt van Musik Produktiv. Alleen voor de sfeer is t al leuk :-)

willem4130

Uit interesse (omdat het me niet lukt de link te laden): welke config was de Yamaha?
Gretsch Renown Purewood Cherry ll Noble and Cooley CD maple ll  Ludwig Breakbeat

musiqman

#178
dec 30, 2016, 21:40 Last Edit: dec 30, 2016, 21:46 by musiqman
10x7, 12x8, 14x11 (hangend) en ik meen een 22x18 (virgin) Als die floor staand was, had ik t gedaan.

Heb nu deze jongen te gast om te testen:







Textured Garnett Mono in 10x7, 12x8, 14x13 en 18x14.

willem4130

Thanks Musiqman! Jammer vd Floor maar nog steeds enorm goede deal. Vorig jaar was er nog een restantenlijst waardoor ik voor een goede prijs een Adams 8000 heb kunnen scoren waar ik erg tevreden over ben (ik ga m'n Gretsch Renown Purewood Cherry er coor weg doen [ook verandering van spijs...]). Dit jaar is zo'n lijst er niet?

Mooie set de Yamaha die je nu hebt staan! Blijft de 18" het overeind?
Gretsch Renown Purewood Cherry ll Noble and Cooley CD maple ll  Ludwig Breakbeat

musiqman

#180
dec 31, 2016, 09:17 Last Edit: dec 31, 2016, 09:19 by musiqman
Nee niet gezien. Anders mailen?

Versterkt, in de studio en voor jazz/soul/richard-spaven -achtige-popmuziek meer dan goed.

De toms zijn serieus de fijnste die ik ooit heb mogen bespelen. Sustain, muzikaliteit en klinken één tot twee maten groter (wat zeker bij de floor erg fijn is, want ik mis de 16" qua sound niet) De kick ben ik nog niet helemaal over uit.

Omhoog