Adams Warehouse Deal

Gestart door Drumworld, okt 28, 2011, 14:20

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Black Page

#150
dec 06, 2015, 21:56 Last Edit: dec 06, 2015, 22:03 by Black Page
Een positieve / ultieme vorm van beroepsdeformatie ...  ;) ?

Ik vind dat jullie eigenlijk verplicht zijn een opname te posten. Ik wil wel weten hoe ze klinken ;-)

leeqnl

Hahaha, ja man. Ik word een soort kattenvrouwtje, maar dan met kits.

KITtenvrouwtje? :P

willem4130

Tik 'em aan Hans, voor mij ook kitje vier.

Ik heb hem nog niet goed kunnen testen maar wel bij DunDaan zijn Adams 8000 gehoord (en daarnaast wat andere bij live-optredens) en daar was ik toen oprecht van onder de indruk.

In zoverre dat ik thuis geluid durf te maken is de eerste indruk in ieder geval zeer positief  :)
Gretsch Renown Purewood Cherry ll Noble and Cooley CD maple ll  Ludwig Breakbeat

musiqman

Staat er niet een uitgebreide 8000 in 't Oude Pothuys? Die red sparkle? Lekkere sound en feel idd.

willem4130

Staat er niet een uitgebreide 8000 in 't Oude Pothuys? Die red sparkle? Lekkere sound en feel idd.
Klopt ja. Denk dat dat inderdaad een (oudere) 8000 is.
Gretsch Renown Purewood Cherry ll Noble and Cooley CD maple ll  Ludwig Breakbeat

Paul

Tik 'em aan Hans, voor mij ook kitje vier.
Waar laat je al die kits?!

Toffe kit ook, Hans! Ik heb ook naar die Adams bop-set zitten kijken. Was een buitenkans om voor weinig geld een goede bop-set erbij te hebben. Had ik nu maar een baan...  ;)

baszuidwijk

Haha, volgens mij een duidelijk geval van GAS :+

willem4130

Waar laat je al die kits?!

Repetitieruimtes en heb een opslag (ook voor andere spullen) :-)

Vaak wel één kit opgeslagen in huis voor optredens.
Gretsch Renown Purewood Cherry ll Noble and Cooley CD maple ll  Ludwig Breakbeat

Hans

Je kunt kits prima stapelen hè :) Ik zag onlangs zelfs een foto van een versierde stapel trommels die als kerstboom dienst deed ! Op dit moment staan er bij mij 3 in mijn drumhok en 1 in en uit het repetitie hok van een bandje.

willem4130

Je kunt kits prima stapelen hè :) Ik zag onlangs zelfs een foto van een versierde stapel trommels die als kerstboom dienst deed ! Op dit moment staan er bij mij 3 in mijn drumhok en 1 in en uit het repetitie hok van een bandje.
Ik ga zo mijn sparkle green N&C ophalen en als kerstboom stapelen. Geen naalden in huis en daadwerkelijk een mooi stukje hout! :-)
Gretsch Renown Purewood Cherry ll Noble and Cooley CD maple ll  Ludwig Breakbeat

Technobeat


En als je uitgekeken bent op de alternatieve kerstboom kun je hem vast zeer nuttig hergebruiken ;)    .

Enne Willem ..........  pics please *D  *D  *D  *D
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

dunDaan

Geen "warehousedeal" maar mocht je het nog niet weten: as zaterdag heeft Adams weer een magazijn verkoop (dus eigenlijk heel veel warehouse deals :) )

Staan goede aanbiedingen tussen:

https://secure.adams-music.com/l/d/?c=Mega+Magazijnopruiming&id=61C90AEFF29C4D66B4FEA6BDF4374BAC
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Rascul

Shit, daar staan dingen tussen die ik wil hebben, maar ik kan zelf niet. Is er een drumforummer die ik om een boodschap kan sturen?

Technobeat


Mooie deals , maar ik denk dat je de originele prijs niet helemaal serieus moet nemen .
Want je maakt mij niet wijs dat ze bv. een Snaredrum van DrumCraft Serie 8 Bronze shell 14" x 5.5 van € 2.400,- voor € 245,- euro kunnen aanbieden ......

Maar het staat leuk voor het lijstje .

Of zie ik het niet helemaal in het juiste perspectief ? 
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Black Page

#164
nov 16, 2016, 21:57 Last Edit: nov 16, 2016, 23:44 by Black Page
Waarschijnlijk is deze drumcraft de limited edition. http://www.befr.ebay.be/itm/Drumcraft-Limited-Edition-Bronze-Snare-Drum-14-x-6-/201625858813

Deze snare stond idd voor rond de 2500 nieuw toen die uitkwam. Echter dat die dan voor een tiende weg gaat.......  Helaas geen foto's ....

musiqman

Zie mooie prijzen voor hardware en die ''psx'' is ook sick goedkoop.

Robert-Jan

Als 't echt die cast bronze versie is, is het de beste deal die er tussen zit denk ik.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Rascul

Dus, mensen die gaan? :P

Robert-Jan

Neuh..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

musiqman

Net bevestigd dat het inderdaad die snare is. Loodzwaar haha.

Moet zeggen dat ik een Yamaha Phoenix voor 2795 ook echt super laag vind. Jammer van die hangende floor.

dunDaan

Dus, mensen die gaan? :P
Ik zit zwaar te twijfelen; die microfoonset van Beyerdynamic kan ik eigenlijk niet laten liggen, maja blijft toch weer een paar honderd euri. Ik laat uiterlijk morgenavond wat weten.
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Rascul

Top, thanks! DM me maar even als je gaat :)

dunDaan

You've got PM!
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

HHBBXX

En? Is er nog iemand naar toe gegaan? En nog iets kunnen scoren voor een mooie prijs?
Gear: Tama Starclassic, Yamaha Stage Custom, Zildjian, Ludwig, Natal, Pearl, DW

dunDaan

Ik ben er geweest ............................... zucht ...................

Begon om 9 uur en toen ik om 8.35 aankwam kon ik aansluiten in een rij van 25 meter :( Toen om 9 uur de deur open ging was het zzzzzzoeoeoeoeoeoeffffff en 2 tellen later waren alle interessante spullen weg. De bekkens vlogen als warme broodjes over de toonbank en ook met name snares en elektronica waren zwaar in trek.

Uiteindelijk nog voor forumlid JB een bekken kunnen vinden, en voor mezelf nog wat klein grut, maar de spullen waar ik voor ging die waren echt in minder dan een minuut weg. Had niet verwacht dat het zo'n stormloop zou worden. Al met al voor mij niet zo'n succes dus.
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Omhoog