Goedkeuren van advertentie(s)

Gestart door omenicoot, jun 02, 2015, 10:36

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

omenicoot

Hoi,

Ik heb afgelopen zaterdag een advertentie op drumforum geplaatst, welke nog steeds op goedkeuring door een moderator wacht. Wat is de normale doorlooptijd hiervoor??

NathanR

Kijk even goed of er wellicht een bericht van de moderator bij staat. Kan zijn dat je het een of het ander moet aanpassen.
Checklist:
 - Foto's?
 - Prijs?
 - Plaats?
 - Kletspraatje over je product?


Een linkje naar Marktplaats wordt hier niet goed gekeurd namelijk, evenals advertenties zonder foto's.

Robert-Jan

Hoi,

my bad, op de een of andere manier is er een melding niet binnen gekomen..
staat open nu.

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

omenicoot

Dank je wel Robert-Jan! :)

Mad Devil

#4
okt 13, 2016, 20:28 Last Edit: okt 13, 2016, 20:46 by Mad Devil
Vandaag 13 okt, avond. En ik wacht sinds gisterenmiddag ook op goedkeuring van mijn adverrentie in de rubriek "te koop".

Foto's zijn geplaatst
Geen Marktplaats-link
Plaats en prijs staan erbij.

Ik kijk meerdere keren op een dag hier op dit forum, vind het al een hele tijd errug rustig. :-(
Gear: Yamaha V Power 22', 16', 13', 12'. Yamaha Recording Custom snare 14' x 7'. Paiste 2002 ride, crashes en splash. Paiste 2002 sound edge hihats

Mad Devil

Niet vanaf de 13e,....maar de 12e.
Maar even hier een berichtje neergezet, omdat wellicht de melding van het verzoek niet aangekomen is.

grtz.
Gear: Yamaha V Power 22', 16', 13', 12'. Yamaha Recording Custom snare 14' x 7'. Paiste 2002 ride, crashes en splash. Paiste 2002 sound edge hihats

Technobeat

vind het al een hele tijd errug rustig. :-(
Momenteel zitten we al in de herfst en de wintertijd komt er aan , word vanzelf weer wat drukker meestal .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Robert-Jan

Sorry maar ik zit in Gambia met een slechte connectie .. maar de hulptroepen zijn er en alles is open nu :)
Overigens.. als je een vip abbo neemt is er geen goedkeuring nodig..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

J.W.S

Ik wacht ook zinds gister op goedkeuring van een advertentie. Ook geen melding van gekregen?
Ludwig Classic maple - Murat Diril Cymbals - DS Drums

Omhoog