Nieuwe facebook like test

Gestart door paQ, okt 26, 2011, 15:39

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

paQ

okt 26, 2011, 15:39 Last Edit: okt 26, 2011, 15:41 by paQ
Ik heb zojuist een nieuwe scripting poging gedaan voor de integratie van facebook likes per posting.
Geen garantie dat het werkt! Maar uiteraard graag testen :)


Nlz

Doetut hoor!  *O*
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

drum1964

Werkt prima. :Y
Cause of death: He layed down the boogie and played that funky music till he died!

NathanR

Maar wat kunnen we er mee? ^^.
Gewoon posts die je grappig vind liken, en die komen dan op je FB page?!

paQ


Maar wat kunnen we er mee? ^^.
Gewoon posts die je grappig vind liken, en die komen dan op je FB page?!


ja


handig om een topic te promoten, of een advertentie beter te verspreiden

NathanR


ja


handig om een topic te promoten, of een advertentie beter te verspreiden


Ja oke :)

WHiZZi

"Liked" the werken.. like!
Twitter

Officieel Pyrate en Rock n Roll.

Joris

#7
okt 26, 2011, 16:34 Last Edit: okt 26, 2011, 16:34 by Joris
Ik zie de toegevoegde waarde hier niet helemaal van. Ik heb mezelf wel even geliked trouwens  *O*

paQ


Ik zie de toegevoegde waarde hier niet helemaal van. Ik heb mezelf wel even geliked trouwens  *O*

Als anderen het maar zien ;)

Erik

Wat een nutteloze toevoeging. Is toch in principe hetzelfde als karma alleen op een andere website 8)7
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

Harre


Wat een nutteloze toevoeging. Is toch in principe hetzelfde als karma alleen op een andere website 8)7


100% mee eens.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Anserini

Ach als straks dat super doeper adverteren (of hoe heette dat ook alweer) er is, dan kun je wel bijvoorbeeld acties van winkels liken, of dingen die net op de markt gekomen zijn o.i.d.
Komt wel.

Erik


Ach als straks dat super doeper adverteren (of hoe heette dat ook alweer) er is, dan kun je wel bijvoorbeeld acties van winkels liken, of dingen die net op de markt gekomen zijn o.i.d.
Komt wel.


Waarom? Dat 'liken' heeft toch alleen waarde als je ook de keus krijgt om het te 'disliken/haten'. Ik krijg er een een punthoofd van dat alles tegenwoordig met facebook gelinkt moet worden. Ik heb niet eens facebook, duw die onzin dan ook niet overal en de hele dag door in mijn gezicht.
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

BasV

#13
okt 26, 2011, 18:00 Last Edit: okt 26, 2011, 18:02 by BasV
Hmm, ik vond eigenlijk de deel/like functie bij de eerste post van een topic voldoende. Nu komt er bij elke post nog een regel bij, en dat komt het leesgemak niet ten goede vind ik. Ik neem toch aan dat (bijna) iedereen hier komt om de posts te lezen, niet om ze te delen met facebookvrienden?

Daarnaast zijn 99% van mijn facebookvrienden niet-drummers, dus die zullen het ook alles behalve interessant vinden wat ik hier like denk ik.

Overigens Paq, post ik dit niet om het "af te zeiken." Ik vind het ontzettend tof dat je er de tijd en moeite voor neemt om extra functionaliteiten aan het forum toe te voegen!  *O*

Jochem

Is het niet handiger om bij iedere post een +1 en -1 knopje te maken. Zodat alleen de mensen hier op het forum het zien. Ik denk niet dat veel mensen op facebook hier geïntereseerd in zijn

Paul

Ik kan geen toegevoegde waarde ontdekken en ze maken de pagina's trager.
Bovendien stellen deze knoppen Facebook in staat om gebruikers te blijven volgen als ze van Facebook af zijn. (bron)

paQ

#16
okt 26, 2011, 19:11 Last Edit: okt 26, 2011, 19:12 by paQ

Hmm, ik vond eigenlijk de deel/like functie bij de eerste post van een topic voldoende. Nu komt er bij elke post nog een regel bij, en dat komt het leesgemak niet ten goede vind ik. Ik neem toch aan dat (bijna) iedereen hier komt om de posts te lezen, niet om ze te delen met facebookvrienden?

Daarnaast zijn 99% van mijn facebookvrienden niet-drummers, dus die zullen het ook alles behalve interessant vinden wat ik hier like denk ik.

Overigens Paq, post ik dit niet om het "af te zeiken." Ik vind het ontzettend tof dat je er de tijd en moeite voor neemt om extra functionaliteiten aan het forum toe te voegen!  *O*


Wat Anserini zegt is een beetje het plan.
Er is  bij de vorige facebook test al heel snel tegen een beperking aangelopen met alleen de eerste post "liken"

Drum-forum heeft een geschiedenis van topics van 1000+ posts.
Dat levert twee problemen op:
1. Je gaat niet naar de openingspost om te liken
2. Mensen die op de like link klikken op je wall, komen aan bij de TS ipv pagina 41

Dus als je een pricedrop wilt liken, of een aanbieding straks in een adver-topic, of een post van iemand anders uit het post je kit topic bijv, dan kan dat nu.

en alles went ;)

paQ

Heb de layout van de button aangepast naar alleen een knop met een teller.

Robert-Jan

#18
okt 26, 2011, 19:32 Last Edit: okt 26, 2011, 20:17 by Robert-Jan
Beter!

+1
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

paQ

Facebook button verhuist naar rechtsboven :)

(voor de mods zoek ik nog een betere oplossing dan deze ;) )

Robert-Jan

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

paQ

en ook voor mods opgelost nu



paQ


Wat een nutteloze toevoeging. Is toch in principe hetzelfde als karma alleen op een andere website 8)7


neen

je linkt een postlink op facebook.
al je niets wilt delen, klik je gewoon niet. zo simpel is het

Jochem

Hele verbetering zo, al denk ik dat het niet echt gebruikt word..

FoREVer

Mensen! wat een gedoe, ik vind het wel een leuk idee.   :Y 
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Omhoog