Masterwork 21 Custom Series Extra Thin Ride

Gestart door adonis65, apr 07, 2015, 10:11

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

adonis65

apr 07, 2015, 10:11 Last Edit: apr 07, 2015, 20:14 by paQ
Fantastisch bekken.
Heb ik nieuw gekocht en 1 x in de studio voor geluidsopnames gebruikt.

195 euro




adonis65

Gewicht 2255 gram

adonis65





2255 gram

paQ

Commentaar van de moderator dit wordt wel echt gezien als kicken hoor.Ik heb je tweede foto ook al verwijderd en netjes (waar hij hoort) in de startpost erbij gezet. Later terug komen met het gewicht en daarna nog meer foto's is niet de bedoeling. De post had prima aangepast kunnen worden.

adonis65

dit wordt wel echt gezien als kicken hoor.
Ik heb je tweede foto ook al verwijderd en netjes (waar hij hoort) in de startpost erbij gezet. Later terug komen met het gewicht en daarna nog meer foto's is niet de bedoeling. De post had prima aangepast kunnen worden.

Hoe had ik dat moeten doen? Ik ben de jongste niet meer ....

Harre

dit wordt wel echt gezien als kicken hoor.
Ik heb je tweede foto ook al verwijderd en netjes (waar hij hoort) in de startpost erbij gezet. Later terug komen met het gewicht en daarna nog meer foto's is niet de bedoeling. De post had prima aangepast kunnen worden.

Wellicht dat het kan als je een topic gestart bent, maar ik kan nergens een post meer aanpassen achteraf. Er staat zoals Nijlpaard ergens ook al aangeeft alleen een quote knop en verder niks.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Mad Devil

#6
apr 09, 2015, 22:48 Last Edit: apr 10, 2015, 00:45 by Mad Devil
Ik heb het ook even gechecked,...en inderdaad,....bij mijn eigen geplaatste berichten zie ik enkel de "quote" knop.  De andere, waaronder andere de "quick edit" is foetsie.
Enkel zie ik nu dat onder dit bericht van mij nu ineens wél de knoppen "quick edit" en "More" staan.
Gear: Yamaha V Power 22', 16', 13', 12'. Yamaha Recording Custom snare 14' x 7'. Paiste 2002 ride, crashes en splash. Paiste 2002 sound edge hihats

adonis65

Helaas zie ik die knoppen niet, alleen quote knop......??

adonis65

Huh, nu plots in bovenstaand berichtje wel.......echt ik snap het echt niet.......

Nijlpaard

Maar nu waarschijnlijk niet meer. Omdat je een nieuwe post hebt geplaatst
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

adonis65

Maar nu waarschijnlijk niet meer. Omdat je een nieuwe post hebt geplaatst
Wellicht leer ik het nog wel ;)

Robert-Jan

Je kan een bericht max 12 uur aanpassen, daarna niet meer.
Hier graag verder als advertentie ...dank.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Harre

dit wordt wel echt gezien als kicken hoor.
Ik heb je tweede foto ook al verwijderd en netjes (waar hij hoort) in de startpost erbij gezet. Later terug komen met het gewicht en daarna nog meer foto's is niet de bedoeling. De post had prima aangepast kunnen worden.


Je kan een bericht max 12 uur aanpassen, daarna niet meer.
Hier graag verder als advertentie ...dank.
Prima, maar bovenstaande opmerking van paQ is dus een beetje zinloos. De post had niet aangepast kunnen worden aangezien er twee dagen tussen zaten en het lijkt me handig daar als mod rekening mee te houden.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

adonis65

Hoe kan ik deze advertentie verwijderen??

paQ

Niet.  Waarom wil je hem verwijderen?

adonis65

Niet.  Waarom wil je hem verwijderen?
Ik twijfel of ik hem wel weg wilt doen......hij is zoo mooi....

paQ

Dan sluit ik hem toch gewoon :)

Omhoog