AKG c214

Gestart door Def-11, mrt 03, 2015, 11:40

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Def-11

Iemand enig idee waarom deze mics ineens zo in prijs zijn gestegen bv matched pairs van ca. 700 naar 1200 euri??  :?

Animal baars

#1
mrt 03, 2015, 12:54 Last Edit: mrt 03, 2015, 12:58 by Animal baars
Geen idee, bij Thomann staat de stereoset met div. extra's nog voor €999,-

Ik meen mij inderdaad te herinneren dat de set iets goedkoper was ja.

Dat is raar, bij deze pagina spreken ze ook van een stereo set, maar die is €469

Hoefnix

Bij bax is ie ook 999 euro

leeqnl


Geen idee, bij Thomann staat de stereoset met div. extra's nog voor €999,-

Ik meen mij inderdaad te herinneren dat de set iets goedkoper was ja.

Dat is raar, bij deze pagina spreken ze ook van een stereo set, maar die is €469


Die tweede lijkt de losse (enkel) ondanks dat ze spreken over "set bestaat uit 2 microfoons". Maar alsnog vreemd dat twee losse goedkoper is dan een stereo set...

Animal baars

Dat idee heb ik ook ja. Een stereoset is een matched pair, maar da's waarschijnlijk ook 90% marketing blabla.

paQ

Dat is vergelijkbaar met twee drumstokken die geen afwijking vertonen tov elkaar.

Hans

Idd matched pairs zijn altijd duurder.

Ik heb er twee en die werden zelfs IN de feedback, toen ik ze kocht al duurder.... In 30 min tijd ;) sindsdien is de prijs enkel maar gestegen.


Hans

Oehhhh even de bon erbij gepakt (ook omdat ik dacht dat ik gek werd..)

8 december 2012 in de Feedback 2 x AKG C214 gekocht voor 598 euris ... Dat is nogal wat veranderd...

Animal baars

Jij zou ze nu met droge ogen voor dezelfde prijs kunnen verkopen. Doe je goed ;)

animal

Ja en de  :6 maar sch..ten

paQ

zie net twee stuks op de audio engineers FB voorbij komen btw

Def-11

Prijs blijft raar, of zou het dan toch de sterke Dollar zijn?? Je weet het maar nooit. Nog wel net een matched-pair voor 714,= gekocht bij Klundert, de andere dag hadden ze de prijs aangepast naar 999,=  :w 

Omhoog