MusikMesse 2015 - Frankfurt

Gestart door paQ, jan 27, 2015, 13:07

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gekoppelde gebeurtenissen

  • MusikMesse 2015 - Frankfurt: apr 15, 2015 - apr 18, 2015
Omlaag

Otje

Nou, kwam  2 halve drumstellen op het spoor; waarschijnlijk een TD-30 en een TD-20. Plak ze aan elkaar , noem het een TD-25 en zie daar...





Otje

Sneakpreview  :?


Joris

how come?   -O-
Bandfoto's maken voor de nieuwe cd, mijn favoriete bezigheid....  -O-

paQ


Robert-Jan

Met samples aldus Kat..ff checken dan.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

drum1964

Cause of death: He layed down the boogie and played that funky music till he died!

Technobeat


Mooie set hoor , maar waarom speelt de beste man nou niet een paar moppies :?
Dan kunnen we een beetje de sample sounds beluisteren .
Het is geen open sound systeem , maar ben wel erg benieuwd naar de kwaliteit van de Gretsch kits :) .
Laat de KAT maar arriveren bij de drumwinkels , ga ik zeker even testen :Y
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

paQ

Bijna unterwegs :)


Robert-Jan

Tor west  *O*
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

paQ

Veel vrijer dan Tor Ost 



:R

Robert-Jan

Immer noch..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

paQ

Het is uhhhhh.... Karig in hal 3.... -O-

Robert-Jan

Niet normaal .. Maar we hebben wel Russ Miller :)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

paQ

#38
apr 15, 2015, 19:47 Last Edit: apr 15, 2015, 20:06 by paQ
...lilike snare

Robert-Jan

De vraag is echter

Waar is NFUZD....?
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Technobeat

De vraag is echter

Waar is NFUZD....?
Net zo snel UIT beeld als dat ze IN beeld waren gekomen ?

Of vond de NFUZD-organisatie de MusikMesse niet interessant genoeg :/ .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Technobeat

#41
apr 15, 2015, 20:43 Last Edit: apr 15, 2015, 21:25 by Technobeat
Das neue Roland TD-25 , met maar liefst 18 :?  :(  :'(  8)7 ingebouwde drumkits .

Ze gaan nu voor KWALITEIT en niet voor KWANTITEIT is het nieuwe inzicht ;)  .

Maar als je voor KWALITEIT gaat moet je ook ECHTE drumsamples gebruiken , maar zo ver gaat de kwaliteit nu dan ook weer niet :N  , nja ........





Mocht de video niet werken is hier de link : https://www.youtube.com/watch?v=6UHpafjEkqU
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .


Robert-Jan

Net zo snel UIT beeld als dat ze IN beeld waren gekomen ?

Of vond de NFUZD-organisatie de MusikMesse niet interessant genoeg :/ .
Nee ze vinden t niet goed genoeg nog om te showen..nogal wat kritiek op namm..back to the drawingboards..ook wat voor te zeggen.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

paQ

KAT was ook tot dusver een vette tegenvaller.  Het wordt steeds meer bedrijven/merken toch wel duidelijk dat het allemaal wat complexer ligt dan effe een triggertje en een module... Misschien nog maar eens kijken of Mark aanwezig is morgen en daar nog eens tjekken of er al aanpassingen zijn.

Gen Zildjian heeft het roer ook aardig omgegooid. Nieuwe gen bekkens, mat, geen platinum finish, en geen mics meer, maar pick-ups in het bekken zelf. Die pick-ups kun je zelf in 1 van de gaatjes plaatsen. Het is al minder dramatisch dan de voorganger, maar het is nog steeds uien vind ik zelf.
Wat dan wel weer enigszins interessant is, is dat je de pickups ook in echte bekkens kun installeren. Zildjian liet dat zelf zien in een kerope ride. Inderdaad, het werkt, de module werkt dan ook nog gewoon, en geen overspraak.
Maarja... koop je net een nieuwe Kerope voor veel, moet er nog een pick-up in voor veel, met een module voor veel zodat je dan.... naja een matige geluidskwaliteit hebt maar geen overspraak.  Iets over het doel voorbij schieten.

Robert-Jan

@animal
We hebben op de stand van een niet nader te noemen duits merk drumpads en vellen (wink wink) het ook nog even gehad over de Diti..
Als ik het zachtjes uitdruk dan zeggen ze..het werkt niet zo goed..zeg ik t zoals ze bedoelen dan is het vooralsnog helemaal ...
Het is dus nog verre van af.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Harre

Nee ze vinden t niet goed genoeg nog om te showen..nogal wat kritiek op namm..back to the drawingboards..ook wat voor te zeggen.
Tja, als je het negatief op wilt vatten zou je nu kunnen gaan roepen dat het een klote product is en dat het nooit iets zal worden. Ik vind het persoonlijk wel van karakter tonen als je gewoon niet op een beurs staat omdat je eerst nog het één en ander wilt verbeteren. Als je uiteindelijk terug kunt komen met iets wat wél werkt cq in de smaak valt is iedereen de negatieve kritiek ook snel vergeten, dus zal het mes aan twee kanten snijden.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

paQ

neu, ze waren gewoon te snel op NAMM. Met alle (negatieve) gevolgen van dien. Even de plas ophouden nog.

Robert-Jan

Kleine nuance over de Kat kt4
Ik schrok een beetje van de prijs..rond de €1800,-
Daarvoor krijg je wel een 6 delige padset met hh en 3 bekkens gibraltar rack en DW hihat en basdrum pedaal.
Dat is een complete set, uitgebreider dan de roland sets in die prijsklasse..maar de feel van de pads is een beetje goedkoop zo met dat rubber. Waren t meshheads dan was het denk ik een ander verhaal.
Soundwise..het klinkt best wel ok maar niet wooohoo te gek dit..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

paQ

#49
apr 15, 2015, 22:51 Last Edit: apr 15, 2015, 22:53 by paQ
We gaan morgen de 2box en de Markdrum nog eens aan de tand voelen. Kijken of en welke aanpassingen daar gedaan zijn. Daarna is het nog de beurt aan de TD-25.

Moet wel zeggen dat het hard, HEEL hard achteruit gaat met de Musikmesse. Zo hard dat ik me afvraag of er komend jaar nog wel een Musikmesse (in deze setting) zal zijn. Voor mensen die er al eens geweest zijn, Hal 3 is grofweg opgesplitst in 2, waarvan het overgbleven drumdeel voor ongeveer 1/3 uit Chinese troep bestaat. :'(

Nieuwigheden en kleine bouwers schitteren in afwezigheid. Grote merken zijn in zijn geheel niet aanwezig, of hebben een dramatische kleinere stand.  0,0 clinics of bekende muzikanten tot nog toe gezien... behalve een of andere vage Idols drummer... :?

Omhoog