Rockband zoekt drummer

Gestart door Bryanvdst, jan 15, 2015, 10:37

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Bryanvdst

Drummers! Wij zijn een rockband uit Den Haag/Leiden/Rotterdam en met spoed op zoek naar een nieuwe drummer omdat we over iets meer dan een week zonder drummer zitten.

We bestaan sinds begin 2014 en spelen alleen eigen materiaal. Onze stijl is stevige rock met veel invloeden, voornamelijk stoner en prog, en proberen vaak outside of the box te denken. Een paar van onze invloeden zijn bijvoorbeeld QOTSA, Muse, Triggerfinger en The Fudge, maar we proberen wel ons eigen ding te doen.
Op dit moment bestaan we uit een zanger/gitarist, gitarist/zanger/toetsenist en bassist, leeftijd 20-24, en we repeteren wekelijks in Den Haag.
Ons doel is toffe muziek maken, onszelf blijven uitdagen, maar vooral ook veel optreden en lol hebben.

We zoeken nu dus een drummer die dat ook ziet zitten. We zoeken iemand die strak en creatief is, niet bang is om nieuwe dingen te proberen en net als wij iets met muziek wil bereiken.
We zijn op dit moment druk met het schrijven van nieuwe nummers, maar hebben ook nog een aantal optredens gepland staan.

Laat wat horen!

Fakir

hallo,
ik hoop dat ik de drummer ben die jullie zoeken. ik ben wel veel jonger dan jullie; ik ben 15 jaar.
Laat even weten of je dat een probleem vind??

Fakir

Omhoog