Zildjian deep ride 22'' vraag

Gestart door professorroel, dec 12, 2014, 16:40

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

professorroel

Dag forumgenoten,

Heb een vraag, een tijdje geleden heb ik een 22'' deep ride gekocht via marktplaats. Het enige wat ik eigenlijk van dit bekken weet is dat hij op een gegeven moment uit productie is gehaald en dat de ping ride hiervoor in de plaats is gekomen.

Wie weet wanneer deze rides gemaakt zijn, wat ongeveer de verkoopprijs was en wat zo'n ding nu ongeveer waard is? Op internet is er weinig over te vinden!

Bedankt alvast! :w

Panda-Beer

Heb zelf ooit de 20" gehad, geweldig ding! Heb er zelf jammergenoeg ook nooit informatie over kunnen vinden..
Lignum // DW // Sonor
Lignum Custom Sycamore Maple + Lignum Mahonique snare

professorroel


Heb zelf ooit de 20" gehad, geweldig ding! Heb er zelf jammergenoeg ook nooit informatie over kunnen vinden..


Het is een prachtige ride, maar aangezien ik er veel op crash is dat wat zonde. Daar heeft hij ook niet een heel mooi geluid in. Heb er wel mee opgenomen en het is opzich wel mooi maar ik heb nu een sweet ride 23'' en past beter bij wat ik momenteel doe. Dus ik twijfel een beetje of ik hem nou verkopen moet of moet bewaren voor in de toekomst, maar wat hij waard is heb ik geen idee van...

Technobeat

ik twijfel een beetje of ik hem nou verkopen moet of moet bewaren voor in de toekomst




Wie wat bewaart heeft wat :') .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Omhoog