Verkoop mapex pro-m, diverse hardware.

Gestart door kai.p, okt 14, 2011, 14:12

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

kai.p

okt 14, 2011, 14:12 Last Edit: okt 14, 2011, 17:21 by kai.p
Hi all,

Een x aantal jaar geleden ben ik onder een ander naam actief geweest op dit (oude) forum (Vraag me niet wat men gebruikers naam was), wegens tijd gebrek etc. is dit minder en minder geworden! Al geruime tijd liggen mijn prioriteiten niet meer bij het drummen (ook ga ik binnen kort verhuizen), wat dus wil dus zegende dat ik mijn drumstel en ander spullen in de verkoop gooi.

Het gaat om een Mapex pro-m Shell set. Kleur: midnight black, met 20 kick, 10, 12 en 14 toms en 14 snare (vraagprijs €700)
http://usa.mapexdrums.com/images/news/MB_TB_hi.jpg

Omdat ik toen der tijd van men oud drumstel wat hardware had die nog goed was en nieuw heb gekocht en sommige dingen heb ik al verkocht. Hier onder volgt de lijst met hardware die ik in de verkoop doe:
• Gibraltar 9608 Round Vinyl Drum Throne (vraagprijs €40)
• Gibraltar Pro Ultra Adjust Snare Stand (oude versie) (vraagprijs €50)
• Pearl eliminator chain drive p-2000B (vraagprijs €65)
• Mapex B750A Cymbal Boom Stand ((vraagprijs €50)
• Pearl CH-70 Cymbal clamp (vraagprijs €10)


De hardware is in goed staat. Bij het pearl pedaal wordt tevens een koffer mee geleverd.
Bij de hi-hat standaard van peace, heb ik ook het bovenste stuk van de trekstang afgezaagd, omdat het me in de weg zat.


Voor meerinformatie en/of foto's verwijs ik u graag door naar kai.petrovic
  • gmail.com (geen Pm AUB)
    Mocht er iemand interesse hebben om alles tegelijkertijd te kopen dan kan er natuurlijk onderhandelt worden over de prijs!

    Binnen kort komt er ook nog een advertentie over mij bekkens te staan

    Ik woon trouwens in Drachten, Friesland

Nijlpaard

#1
okt 14, 2011, 14:53 Last Edit: okt 14, 2011, 14:58 by Nijlpaard
Dat plaatje is niet van een Pro-m maar een M-Birch

Dit is een pro-m badge....

Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

kai.p

weet ik,  het ging me meer om de kleur, als impressie zeg ma

Nijlpaard

Check. Als het maar bekend is :)
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

NathanR

Heb je foto's van de Peace hihatstand?! Heb eventueel interesse.

Omhoog