Scheurtje verhelpen?

Gestart door jamsmurf, jul 30, 2014, 16:43

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

jamsmurf

Hoi,
Zoals te zien in de foto zit er in het midden een scheurtje in het bekken. Hoe kan ik ervoor zorgen dat dit niet verder gaat?
Alvast bedankt voor de info!

https://www.dropbox.com/s/v9m874kfsy73l4a/2014-07-30%2011.07.17.jpg

FoREVer


Hoi,
Zoals te zien in de foto zit er in het midden een scheurtje in het bekken. Hoe kan ik ervoor zorgen dat dit niet verder gaat?
Alvast bedankt voor de info!

https://www.dropbox.com/s/v9m874kfsy73l4a/2014-07-30%2011.07.17.jpg


aan beide uitzijden van de cymbal een gaatje boren, al moet ik zeggen dat het met de groef mee lijkt te gaan en kan het ook zomaar zijn dat dat dit een fabrieksfout is. even wachten met boren dus  :Y
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Technobeat

even wachten met boren dus  :Y



Idd , als je het cymbal nieuw hebt gekocht en het is nu max. 2 jaar oud heb je sowieso garantie en moet de WINKEL zorg dragen voor de afwikkeling , laat je niet afschepen met : Neemt u maar contact op met de importeur ....... nee nee , ZIJ moeten dit regelen .
Ook na 2 jaar moet er bij een goede winkel nog iets van coulance zijn om er samen uit te komen .

Succes ! , en laat even weten hoe het is afgelopen :) .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Anserini

Anders wordt het afdraaien tot een splash...  :P

Otje


Anders wordt het afdraaien tot een splash...  :P


Of zoiets dergelijks..

jamsmurf

Het bekken is al ruim 4 jaar oud en een bon oid heb ik echt niet meer...
Ik denk dat het boren van gaten de beste optie is, dus ik laat t vervolg zeker weten.
Thx tot zover!

mangoie

Mijn ervaring is dat een groter boorgat (8-11mm) het veel lager volhoudt dan eentje die door een relatief kleine boor is gemaakt.

Joris

De enige optie in dat geval is dat je er een O Zone Crash van kan (laten) maken. Hoe weet ik niet precies, maar ik kan je zeggen dat je in dit geval met kleine gaatjes naast de scheur boren helemaal niks opschiet. Dat scheurt meteen weer verder, het is de moeite niet eens waard, in dat geval kan je hem beter meteen weggooien en een nieuwe kopen.

mangoie

Mijn scheur is al bijna twee jaar hetzelfde door het boren, en dan speel ik dagelijks death metal. O-zone zou ik niet aan beginnen met zo'n flinke jaap 

jamsmurf

Een o-zone achtige crash leek me wel een geinig idee... Wellicht kan ik gaten laten boren bij een betere doe t zelf zaak. Van de week maar eens kijken wat de mogelijkheden zijn.

Joris


Mijn scheur is al bijna twee jaar hetzelfde door het boren, en dan speel ik dagelijks death metal. O-zone zou ik niet aan beginnen met zo'n flinke jaap


Het maakt niet zoveel uit wat voor stijl je speelt, ik speel ook death metal maar bij mij zou dat nog geen dag werken. Dan sla ik waarschijnlijk een stukje harder gok ik.

Met een O zone haal je juist letterlijk de hele scheur weg, maar in dit geval is de scheur inderdaad misschien al te groot.

Leon

Ik zou erop doorspelen totdat het echt hoorbaar is in je bekkengeluid. Dan zou ik hem naar oud ijzer brengen en er 5 euro aan geelkoper voor vangen.

Dit is trouwens wel echt een typisch gevalletje garantie. Ik zou gewoon de importeur mailen, zo heb ik eens een tweedehands bekken met dezelfde scheur vervangen gekregen *O*

jamsmurf

Nice! Ik ga de importeur eens vereren met een mailtje  :Y

FoREVer


Het maakt niet zoveel uit wat voor stijl je speelt, ik speel ook death metal maar bij mij zou dat nog geen dag werken. Dan sla ik waarschijnlijk een stukje harder gok ik.

Met een O zone haal je juist letterlijk de hele scheur weg, maar in dit geval is de scheur inderdaad misschien al te groot.


of hele grote O's  :+
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

jamsmurf

Scheur is een kleine 10cm, dus dat zijn hele grote Oooo's ja. Bijna op z'n Hengelooo's zeg maar  :+

Omhoog