Shure Drum Mastery - win een trip naar IJsland of Shure mics

Gestart door paQ, okt 13, 2011, 07:34

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

ludwigdrummer

Hey Hans,

Ik heb ook gestemd op jou, zal het nu proberen bij te houden, moet zeggen dat ik net als de andere forummers me ook afvraag hoe sommigen in de top 10 zijn beland zonder techniek en feel. We blijven je supporten *O*

Jochem

Sommige filmpjes zijn opgenomen bij Feedback, eerlijk gezegt denk ik dat dat ook een belangrijke reden is dat ze hoog staan -O-

Robert-Jan

Gewoon weer net als vroeger..een vakjury..punt..geen sms en wie heeft de grootste facebookpagina 0900 stemopmij wedstrijden meer... Maar ja..dat zal wel nooit meer gebeuren
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

FeltMi

... those days are gone...
Roland TDW-20 plus | Sennheisser HD-280 Pro | Pearl HW

Hans

't zou wellicht ook helpen als ik een fraaie blonde vrouw was.... Maar van de andere kant, als ik dat was zou ik waarschijnlijk meer met mezelf spelen dan op een drumkit  :O  :F

Gelukkig is Ajax nu goed bezig. Ze moeten er wel ff 1 maken hoor, hebben ze recht op.

Harre


Gewoon weer net als vroeger..een vakjury..punt..geen sms en wie heeft de grootste facebookpagina 0900 stemopmij wedstrijden meer... Maar ja..dat zal wel nooit meer gebeuren


Helemaal mee eens, want als we willen hebben we Hans vanavond nog bovenaan staan maar of het dan op een 100% eerlijke manier is gegaan.... En zo is niks waterdicht te krijgen zolang er publiek bij betrokken is wat een stem heeft.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

mangoie

Ik vind de nummer 1 vrij terecht, goed en interessant drumwerk wat die vent aflevert. Daarna gaat het niveau toch wel een stuk naar beneden.

Daarom ook maar een bijdrage geleverd aan heer Mulders zijn (terechte) inhaalrace.  :D   

Nijlpaard

Als je zo naar die filmpjes kijkt blijkt een ding wel duidelijk.......

Aan showdrummers geen gebrek :P
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Dries


Ik vind de nummer 1 vrij terecht, goed en interessant drumwerk wat die vent aflevert. Daarna gaat het niveau toch wel een stuk naar beneden.

Daarom ook maar een bijdrage geleverd aan heer Mulders zijn (terechte) inhaalrace.  :D


Sluit ik me geheel bij aan. De nummer 1 speelt goed en is tevens pas 16 jaar oud.
Het lijkt er op dat drummers zoals nummer 6 de stemmen cadeau krijgen bij aankoop van een kroketje uit de plaatselijke snackmuur.   *O*

Go Hans!  :)
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Robert-Jan

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Dries

''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Hans

die vent grooved aardig inderdaad ! Lekker muzikaal.

Nijlpaard

Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Robert-Jan

Less is more.. *O*
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Hans

Jeuj ! Over de 200 heen ! Nog een stuk of 3000 te gaan  *O*

Hans

Ahhhh niks gewonnen  :'(

Nou ja, meedoen is belangrijker dan winnen hè ? ..... NOT   :(

Wie wil er nou naar dat stomme Ijsland met die stomme Shure mics voor een of andere stomme drumgig in een stomme club. pfff, ik heus niet hoor.

Nlz

Jammer man! Heb nog regelmatig gestemd, als ik de link in je onderschrift langs zag komen  ;)
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Omhoog