Shure Drum Mastery - win een trip naar IJsland of Shure mics

Gestart door paQ, okt 13, 2011, 07:34

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Geischa

Ik had zo'n vermoeden ;)
(hij is helaas niet te zien  :/)

Hans

@Geisha : Hij ziet er prachtig uit natuurlijk. Die Ming snare heb ik toch maar niet gebruikt... al klinkt hij echt vrij lekker nu hoor.

Jochem


Bedankt heren. En Jochem, dat is een 22" zildjan K custom... Lekker he ;)

Heel lekker ja! Nog even doorsparen dus  -O-

Nijlpaard


@Geisha : Hij ziet er prachtig uit natuurlijk. Die Ming snare heb ik toch maar niet gebruikt... al klinkt hij echt vrij lekker nu hoor.


Welke snare heb je hier nu wel gebruikt ?
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Hans

Spaun acryl. 13x7.

Geischa

Lekkah!

harmen 18

Je hebt al 421's wat moet je dan nog met shure's?

Nee grapje, ik weet niet wat de rest van je microfoon setup precies is maar dit klinkt zeker niet verkeerd.


Hans

@harmen18 : Ik doe echt mee voor de pret hoor. Een reisje ijsland sla ik natuurlijk niet af ;)

@ allemaal : schaamteloze plug -> je mag elke dag opnieuw stemmen !

Harre

Done, al vraag ik me af of je de nummer één met een verschil van ruim 1100 stemmen in kunt halen. Maar goed, ik ga een poging doen je te helpen :-)
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

harmen 18

Dat vroeg ik me ook al af.

Na een beetje rondgeklikt te hebben vond ik Hans toch wel beter dan de eerste paar???!!!

Maargoed een beetje bevooroordeeld ben ik natuurlijk wel.

Harre

Ach, als je met een paar man een beetje je best doet heb je de nummer 1 zo ingehaald. De registratie van het stemmen wordt gedaan door een cookie op je pc te plaatsen. Door die cookie te verwijderen kun je weer opnieuw stemmen en als je hem dan weer verwijderd kun je weer stemmen enz enz enz... Het enige probleem is dat je IP adres wel geregistreerd zal worden en dan kom je op deze aankondiging op de website terecht:

Due to some irregularities in several votings we filtered votes that were obviously generated in an unnatural way. We cannot judge who is responsible for those irregularities, so we decided to just delete the irregular votes but to keep the participant in the contest.
We will do the same before the jury voting starts - so the contest will stay fair. Good luck to all!


Het gebruik van een anonieme proxy is dan nog een mogelijkheid, maar dan nog zal het opvallen als er ineens héél veel stemmen in korte tijd bij komen en is het risico dus aanwezig dat die stemmen verwijderd worden. Maar goed, iemand die met ruim 1100 stemmen bovenaan staat heeft óf een heel groot netwerk wat op hem stemt of er wordt op (één van) de bovengenoemde manier(en) gewerkt.

Zelfs al zou je alleen maar 100% eerlijk kunnen stemmen, dan is het aantal stemmen dat je per dag krijgt bepalend voor het totaal en hoe langer je wacht met insturen, hoe minder stemmen je dus kunt krijgen. Dit soort dingen zijn net als allerlei polls gewoon nooit waterdicht.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

FeltMi

Nice! Heel mooi gedaan en wat een vette drumstudio heb je! O+  Je kit klinkt erg lekker!

Mijn stem heb je iig!
Roland TDW-20 plus | Sennheisser HD-280 Pro | Pearl HW

Anserini




Na een beetje rondgeklikt te hebben vond ik Hans toch wel beter dan de eerste paar???!!!

Helemaal mee eens. :Y

FeltMi

#38
nov 19, 2011, 22:54 Last Edit: nov 19, 2011, 23:00 by FeltMi
Bij de twee lijstaanvoerders hoor je gewoon de metronoom in het filmpje mee klikken! Da's wel errug jammer...  -O-

't Is ook wel erg toevallig dat juist die twee kandidaten die 't filmpje blijkbaar bij Feedback hebben opgenomen, bovenaan staan. :?

Roland TDW-20 plus | Sennheisser HD-280 Pro | Pearl HW

Harre


Bij de twee lijstaanvoerders hoor je gewoon de metronoom in het filmpje mee klikken! Da's wel errug jammer...  -O-

Ik ga er vanuit dat Hans ook die track gebruikt heeft om de boel in te spelen en daarna de track zonder de click onder de video heeft gezet. Persoonlijk vind ik dat ook veel beter klinken, maar bij de andere filmpjes wilden ze die moeite misschien gewoon niet nemen.


't Is ook wel erg toevallig dat juist die twee kandidaten die 't filmpje blijkbaar bij Feedback hebben opgenomen, bovenaan staan. :?

Tja, twee zielen en één gedachte...
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

harmen 18

Het idee zal zijn geweest dat iedereen (die vindt dat hij/zij goed kan drummen) mee kan doen.

Nu heeft niet iedereen een opname mogelijkheid dus hebben ze dat zo opgelost.

Als je ziet wat ze aan microfoons gebruiken valt het resultaat (geluidskwaliteit) me daar wel erg tegen.

Hans

Als je de track download zit er een track met en een zonder clicktrack in. Dus je speelt hem in op de ene en mixt met de andere.

Ik denk dat die opnames gemaakt zijn op een open dag, of een mogelijkheid die geboden is door een muziekschool ofzo.

En ik ben het helemaal met je eens Harmen dat die kwaliteit niet meevalt.

Nijlpaard

Sorry, maar die eerste gaat echt nergens over :-/

Ik kan zeker niet roffelen zoals hij maar volgens mij probeert hij gewoon 1 lange drumsolo uit te voeren onder het nummer. Het gaat alle kanten op maar doet totaal geen eer aan de muziek die wordt gespeeld.

Maar wel 1100 punten :-/
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

FeltMi

Precies, daar klopt helemaal niets van. Dus ik zeg: als alle forum leden nou gewoon ff elke dag (dat mag) stemmen op Hans, is de kans wat reëler dat er een terechte winnaar komt.

PS: Ik heb vandaag alwer ff gestemd.
Roland TDW-20 plus | Sennheisser HD-280 Pro | Pearl HW

Jochem

Ook even gestemd *O*

Hans

Hartverwarmend heren  :Y

Nlz


Hartverwarmend heren  :Y

Zo (drum)rollen wij!  :R
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Plam


FeltMi

Hmm... 't gaat nog niet heel erg snel.  :(

Kom op drum-forum'ers: stemmen met die hap!
Roland TDW-20 plus | Sennheisser HD-280 Pro | Pearl HW

Hans

Haha, nee snel gaat het niet. Nou begrijp ik uit de comments bij die kerel die bovenaan staat dat hij een erg grote familie heeft dus dat gaan we niet halen. MAAR er wordt ook nog gekozen door een expert panel.... wellicht moet ik het daarvan hebben. Er zitten wel een paar gasten tussen die wel kunnen drummen hoor.

Alle stemmen natuurlijk wel welkom he ! Nog een paar duizend en dan sta ik tegen 16 december wel in de top  *O*

Omhoog