Band zoekt Drummer Regio Zuid

Gestart door UnBorn Lord, jun 12, 2014, 13:15

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

UnBorn Lord

Een Female Fronted Metal band, regio Zuid Nederland (Brabant / Limburg), zoekt een nieuwe drummer.


De huidige drummer heeft met de band meerdere resultaten behaald. Nu een volgende fase voor deze band zich aankondigd heeft hij moeten kiezen voor zijn privé leven. Het gaat de band goed!

Hoogtepunten die de band heeft bereikt:
- Recente tour door de UK
- Succesvolle CD release
- Grote fan-base ontwikkeld in de UK en NL
- Succesvol voorprogramma's voor grote bands gedaan (Epica, Xandria, ReVamp, Stream of Passion, Leaves' Eyes, Kamelot, e.v.a.).
- Shows in NL, UK, BE en DE
- Zeer goede recenties op shows en op CD

Wat voor de toekomst op de planning staat:
- Plannen van shows door boekingskantoor
- 3 labels (1 grote en 2 middelgrote) willen de band tekenen (contract voorstellen liggen gereed)
- Videoclip maken
- Nieuwe UK tour 2015 , minimaal 25 optredens in 2015.
- Nieuwe CD 2016, 2 buitenlandtours 2016


Indien je interesse is gewekt, hoor ik graag van je! Meerdere zaken / details kunnen dan ook besproken worden.

jozwf

Welke band is het? Waar kan men contact met ze opnemen? Waar kan men liedjes beluisteren?

Toch dingen die best handig kunnen zijn voor drummers die interesse hebben.

UnBorn Lord

@jozwf

Terechte vragen. Zoals ik al schreef hebben we de interesse van een aantal labels, daarom dat we de naam (en andere zaken) even niet bekend maken, aangezien er dan de kans bestaat dat dit de labels kan afschrikken.

Heb je enige vorm van interesse, PM mij maar en we gaan verder in op de stof! Absoluut geen probleem!

Nlz

Lekker vaag  :X
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

dunDaan


Lekker vaag  :X

Nou nee, na het lezen van de reactie kan ik hun standpunt wel begrijpen. Toegegeven, het risico dat een potentieel label dit leest is niet al te groot, maar toch ....
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Omhoog