Restant drumbekleding, verschillende wraps en finishes

Gestart door DrumCompany, nov 06, 2013, 22:53

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

DrumCompany

Hallo drummers,

Mogelijk interessant voor de doe-het-zelvers onder ons; heb verschillende restanten drumwraps liggen, voornamelijk sparkle finishes.

Bij interesse neem even contact met me op.

Gr. Mike
DrumCompany, een initiatief van drummers voor drummers.

Hoefnix

Van welke merken, welke kleuren en tegen welke prijzen?

NathanR

Ben ook wel benieuwd naar afmetingen/prijzen et cetera. :)

DrumCompany

Sparkles; grijs, oranje, goud, zwart, blauw, groen en rood. Afmetingen in lengte verschillen maar altijd 50 cm breed. Prijzen zijn afhankelijk van lengtes, ter indicatie; een 14" wrap kost € 36,50.

Ik zal komend weekend de restanten opmeten en posten wat ik heb liggen.
DrumCompany, een initiatief van drummers voor drummers.

musiqman

Heb je mischien foto staaltjes? :D

DrumCompany

Weet niet of reclame maken mag maar check mijn site even.
DrumCompany, een initiatief van drummers voor drummers.

paQ

't is wel randje ja....

richardcs65


Weet niet of reclame maken mag maar check mijn site even.


Ik heb ook even je site bekeken (dus ja, "reclame" werkt) en heb daar toch een vraagje over. Enerzijds presenteer je je met de naam drumcompany, maar gelet onderstaand opmerking in de FAQ wil je als particulier aangemerkt worden.

"DrumCompany is een initiatief van drummers voor drummers en is dus geen winkel of bedrijf. Leveringsvoorwaarden zijn niet van toepassing en een bestelling kan daardoor niet worden omgeruild. Ook is het niet mogelijk om de bekleding terug te sturen en geld terug te ontvangen."

Kan je dit wat nader uitleggen?
Pearl Masters Custom MRX / Roland TD3-KW

Treklof


Ik heb ook even je site bekeken (dus ja, "reclame" werkt) en heb daar toch een vraagje over. Enerzijds presenteer je je met de naam drumcompany, maar gelet onderstaand opmerking in de FAQ wil je als particulier aangemerkt worden.

"DrumCompany is een initiatief van drummers voor drummers en is dus geen winkel of bedrijf. Leveringsvoorwaarden zijn niet van toepassing en een bestelling kan daardoor niet worden omgeruild. Ook is het niet mogelijk om de bekleding terug te sturen en geld terug te ontvangen."

Kan je dit wat nader uitleggen?


Is toch een vrij duidelijk verhaal?

richardcs65


Is toch een vrij duidelijk verhaal?


Voor mij dus niet, sorry.  8)7
Het gaat mij er om dat hij op twee gedachten lijkt te hinken. Enerzijds je "company" noemen en anderzijds daar niet de consequenties van willen dragen. Prima als je handel wil drijven, maar dan heb je lusten en lasten.
Pearl Masters Custom MRX / Roland TD3-KW

Hoefnix

Sja, zelf zou ik dan niet bestellen.

Ik lees dit als:
Valt de kleur op de foto heel anders uit dan in het echt -> jammer dan geld kwijt.
Krijg je een gescheurd vel (transport) -> jammer dan geld kwijt.

DrumCompany

Als de mensen die het forum beheren mij toestaan hierop te reageren zal ik dit doen. Mocht men dit niet oké vinden dan begrijp ik het wanneer deze reactie wordt verwijderd.

Vooropgesteld, mijn aanwezigheid hier op het forum is volledig als drummer, dus particulier en op geen enkele wijze met het belang om mijn website te promoten. Nu snap ik dat de lijn tussen deze twee gebieden erg dun is maar ik ben, net als de rest hier, voorzien van een grote belangstelling naar alles wat met drums te maken heeft. In het bijzonder alles wat met customizing, wrapping en e-drums te maken heeft. Op dit gebied heb ik een brede kennis die voor mijn collega drummers in veel gevallen van waarde kan zijn en met die gedachte in het hoofd heb ik me hier dan ook (weer) aangemeld.

Zonder me te mengen in de discussie of iets recht of krom is kan ik alleen maar zeggen dat ik me al meer dan 10 jaren met deze materie bezighoud en dat ik inmiddels met meer dan honderden drummers contact heb gehad waarbij altijd de gezamenlijke interesse in drums boven het financiële gewin gaat. Ik heb een prima job en beleef DrumCompany als hobby en zo moet deze ook worden gezien. Helaas leven we in een land waarbij ook kostendekkende hobbymatige activiteiten door bijvoorbeeld de fiscus anders kunnen worden gezien waardoor ik genoodzaakt ben één en ander in een iets meer bedrijfsmatiger vorm dien te presenteren.

Voor drummers van drummers dekt in mijn optiek de volledige lading en ik denk dat sommige leden van dit forum dat kunnen bevestigen. Nog nooit heb ik een ontevreden drummer in die staat laten zitten, wanneer er sprake is geweest van een klacht of probleem dan heb ik dit altijd, soms met onkosten mijnerzijds, opgelost. De opmerking op de website dient enkel ter bescherming van de omruilgarantie maar dit heeft specifiek te maken met het feit dat materialen op maat worden gemaakt en na bestellen niet direct weer kunnen worden toegepast. Vergelijk dit maar met een op-maat-gemaakte set ketels, ook die zul je na afname niet kunnen retourneren.

Dit is meteen de laatste reactie die ik zal geven op dit gebied als Drumcompany om tegemoet te komen aan de voorwaarden die het forum stelt. Voor de rest verblijf ik hier als drummer, als particulier welteverstaan!


DrumCompany, een initiatief van drummers voor drummers.

richardcs65

#12
nov 10, 2013, 14:39 Last Edit: nov 10, 2013, 14:40 by richardcs65
Drumcompany, dank voor je uitgebreide toelichting. Ik wil nog even voorop stellen dat mijn reactie niet persoonlijk bedoelt is en dat ik zeker na je verhaal hier boven op zich wel overtuigd ben van je goede bedoelingen en je niet één of andere "paco" bent. Je opmerking over het feit dat we "helaas" in een land leven waar bijvoorbeeld de fiscus eisen aan ondernemers stelt, begrijp ik. Van al die regels plukken we echter soms ook de vruchten van, bijvoorbeeld daar waar het gaat om consumentenbescherming.
Succes met de verkoop !
Pearl Masters Custom MRX / Roland TD3-KW

Treklof

Nog steeds wel benieuwd naar de restanten!

Headshrinker

#14
dec 06, 2013, 17:52 Last Edit: dec 09, 2013, 11:24 by Headshrinker
Edit was hier.  :w

Omhoog