Wat te doen met beschadigde bekkens die niet meer te redden zijn?

Gestart door prutdrummer, okt 12, 2013, 10:03

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

prutdrummer



Ik heb al jaren een aantal bekkens liggen die zo erg beschadigd zijn dat ze niet meer te redden zijn dmv een gaatje boren, afschuren tot een kleinere diameter etc. Ze zijn gewoon niet meer te gebruiken. Ik wil er vanaf, maar wel op zo'n manier dat ik er nog iets aan overhoudt. Dan blijft er als enige optie waarschijnlijk de "koperhandelaar" over. Mijn vraag is of iemand hier ervaring mee heeft, en dit wil delen. Eventuele andere suggesties zijn ook welkom.

Ik ben trouwens nieuw op dit forum. Heb een aantal jaar op het drummers.nl forum gezeten maar daar al een paar jaar niks meer mee gedaan. Nu dat forum gesloten is, is mijn vraag hierboven een mooi excuus om me bij jullie forum aan te melden!

Grtz Prutdrummer.

Harre

Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

prutdrummer

Bedankt Harre, maar ik kan dit topic niet openen. Heb je een andere link naar dit topic, of kun je aangeven wat de naam ervan is zodat ik 'm kan opzoeken?

Thnx.

Jochem


Bedankt Harre, maar ik kan dit topic niet openen. Heb je een andere link naar dit topic, of kun je aangeven wat de naam ervan is zodat ik 'm kan opzoeken?

Thnx.

Citaat
Ik heb vandaag al mijn kapotte bekkens naar de schroothandel gebracht en ik kreeg 48 euro voor 14 kilo bekkens. Niet heel veel in vergelijking met de kostprijs maar zeker de moeite waard aangezien het anders toch maar stof ligt te vangen.  :Y

http://www.drum-forum.nl/index.php/topic,488.0.html is de rede dat je het topic niet kunt zien.

Tijn



Eventuele andere suggesties zijn ook welkom.
Grtz Prutdrummer.


Hi Prutdrummer,
welke bekkens heb je nog liggen? Kan je misschien een paar foto's posten?
Ik zoek nog een x aantal bekkens voor stacks en dergelijke, ik ben best bereid je daarvoor de koperprijs te betalen.

Nlz


Eventuele andere suggesties zijn ook welkom.


Ik heb dit in de woonkamer staan, twee staande lampjes  :Y



Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

prutdrummer

Dit zijn er een paar:



Jochem


Dit zijn er een paar:




Die afbeeldingen gaan zo niet werken...
Klik

prutdrummer

Ok? Dat gíng makkelijker...
Hier dan alsnog:



Leon

#9
okt 13, 2013, 15:21 Last Edit: okt 13, 2013, 15:22 by Leon
Lijkt wel alsof er een vrachtwagen overheen is gegaan, of gebruik je hamers als drumstokken? :P

prutdrummer

Neuh, gewoon een kwestie van er lang genoeg op door blijven spelen nadat ze gescheurd zijn, omdat je geen geld hebt om nieuwe te kopen...

Hans

Ff sea sick steve een mailtje sturen. Past precies in de kit van zijn drummer :)

Omhoog