drie gescheurde bekkens na vijf jaar

Gestart door narddrums, sep 08, 2013, 13:37

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

narddrums

Ik heb een Sabian B8 bekken set en als eerste kwam er een scheur in mijn 18'' crash, ik heb een andere bekken voor in de plaats gekocht en dat werd een handgemaakte crash bekken uit Turkije. In de nieuwe bekken kwam na een maand ook een scheur. Ben terug gegaan naar de winkel die de bekken zouden opsturen naar de importeur in Nederland. Nog voor dat het bekken terug was brak ik mijn 16'' chash. Bij mijn 16'' bekken was de scheur vanuit het midden in drie richtingen. Bij de andere twee cymbals scheurden ze van buiten naar binnen.

Ik drum ongeveer 2 uur in de week en mijn bekkens hangen laag genoeg en ze hangen heel los. Hieronder zie je mijn drumstel:

Kan iemand een verklaring geven waarom ik ze zo snel breek terwijl ik vijf jaar zorder gescheurde bekkens heb gedrumd.
Alvast bedankt voor de reacties.



Op de wereld zijn er drummers en normale mensen. (Cesar Zuiderwijk)

Harre

Er is hier meen ik al een topic over, maar het kan gewoon pech zijn of toch een kwestie van je techniek.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Technobeat


Zeker balen voor je Narddrums  :/ , drie gescheurde bekkens in een vrij korte tijd .
Het kan idd pure pech zijn , misschien heb je nu een ander type stokken in gebruik ( zwaardere ) of ben je wat vuriger gaan drummen ?
Twee uur in de week is niet echt heel veel , maar de manier WAAROP je drumt kan ook een oorzaak hebben , en dat is dan weer terug te brengen op je techniek .

Hopelijk blijft het hierbij en kun je ( na vervanging ) weer ongestoord genieten van je bekkens .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Omhoog