Tama Starclassic Maple DCF 24(!)10-12-16ft-18ft

Gestart door 5150, okt 01, 2011, 21:20

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

5150

In hele mooie staat, Tama SCM in Dark Cherry Fade Kleur. De set op de foto heeft een zwart voorvel, maar er wordt ook een creme/witte bijgeleverd die ik er net nieuw op heb geplaatst ( ziet laatste foto via de link).

10x8 tom
12x9 tom
16x16 floortom
18x16 floortom
24x18 Bassdrum

Wordt geleverd incl. 2 tomhouders en natuurlijk de floortom-poten (verder geen hardware)

foto's:

http://link.marktplaats.nl/488608323
***...in-between-drums...***

repelsteeltje

Wat ga je nu weer kopen dan?  8)

Nijlpaard

Een Mapex :Y
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

5150


Een Mapex :Y


Haha...wie weet  ;) ...heb deze set te koop staan maar alleen tegen een goede prijs...anders hou ik em echt zelf. Tis zo'n fantastische set, maar ik wil gewoon kijken hoe of wat. Ik heb de Tama SC BB Hyperdrive in Black Clouds Silver Linings gezien en bespeeld...wat een mooie set zeg...alleen die toms ben ik nog niet helemaal uit  :/ Maar de bass, snare en floors zijn waanzinnig. Maar misschien wordt t ook wel iets heel anders hoor...en idd die Saturns zijn te gek alleen slecht weer verkoopbaar...(en ik ken mezelf... *D)
***...in-between-drums...***

Rick


Haha...wie weet  ;) ...heb deze set te koop staan maar alleen tegen een goede prijs...anders hou ik em echt zelf. Tis zo'n fantastische set, maar ik wil gewoon kijken hoe of wat. Ik heb de Tama SC BB Hyperdrive in Black Clouds Silver Linings gezien en bespeeld...wat een mooie set zeg...alleen die toms ben ik nog niet helemaal uit  :/ Maar de bass, snare en floors zijn waanzinnig. Maar misschien wordt t ook wel iets heel anders hoor...en idd die Saturns zijn te gek alleen slecht weer verkoopbaar...(en ik ken mezelf... *D)


Er staat een hele mooie blue galaxy burst 2ehands op MP, alleen wat krasjes op de 12" tom en wat gechipt black chrome op de hoops

repelsteeltje


Er staat een hele mooie blue galaxy burst 2ehands op MP, alleen wat krasjes op de 12" tom en wat gechipt black chrome op de hoops

Volgens mij heeft hij daar al op geboden.  8)

Nijlpaard


Er staat een hele mooie blue galaxy burst 2ehands op MP, alleen wat krasjes op de 12" tom en wat gechipt black chrome op de hoops


Mooi, dan weet ik waar ik naar moet kijken......
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Sander?


Haha...wie weet  ;) ...heb deze set te koop staan maar alleen tegen een goede prijs...anders hou ik em echt zelf. Tis zo'n fantastische set, maar ik wil gewoon kijken hoe of wat. Ik heb de Tama SC BB Hyperdrive in Black Clouds Silver Linings gezien en bespeeld...wat een mooie set zeg...alleen die toms ben ik nog niet helemaal uit  :/ Maar de bass, snare en floors zijn waanzinnig. Maar misschien wordt t ook wel iets heel anders hoor...en idd die Saturns zijn te gek alleen slecht weer verkoopbaar...(en ik ken mezelf... *D)



Haha jij verwisseld volgens mij vaker van set dan ik van onderbroek!

drums97

Dan zou ik voor de Sonor S class gaan, die hij ook heeft staan.
http://link.marktplaats.nl/484708659
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

paQ

On-topic please :)

Omhoog