Ambitieuze metalband zoekt gedreven drummer

Gestart door pedestrianorgy, apr 11, 2013, 17:07

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

pedestrianorgy

Wij zijn op zoek naar een gevorderde en veelzijdige drummer die het
leuk vindt ingewikkelde partijen te spelen en hard te werken aan een
gezamenlijk doel. Wij spelen metal (eigen nummers) met
verstaanbare vocals.

Wij zoeken:
-          Leeftijd ong. 25-40, podiumervaring en eigen spullen
-          Ambitie om grote shows te spelen en te touren...
-          ...en een grote inzet om dit te bereiken, bereid om tijd en
geld in de band te steken
-          Zelfstandig werkzaamheden buiten de muziek kunnen managen
-          Iemand die het leuk vindt om met ons hele vette dingen mee te maken

Wij zijn een al goed lopende band, de focus ligt verder dan alleen NL
en we nemen professionele albums op. Er is dus een goede basis maar er
is ook nog veel werk te verzetten. Reageren heeft alleen zin voor mensen
die er echt voor willen gaan. Reacties graag met gedegen
motivatie.

Reageren kan via: pedestrianorgy@gmail.com

Machiel

Ik kan jullien niet echt vinden op google. Al zo'n professioneel album uitgebracht?
Daarnaast is het misschien handig om te weten waar jullie gevestigd zijn en hoevaak jullie repeteren.
Neem mij vooral niet te serieus.

jozwf

Wat Machiel zegt. Kan ook nergens een stukje muziek vinden, dus geen idee wat ik moet verwachten.

pedestrianorgy

Dank voor jullie reacties, jullie googelen waarschijnlijk op mn gebruikersnaam :)
Ik zoek iemand met bovengemiddelde inzet en ambitie die echt wilt gaan voor een band. We richten ons niet op kroegen maar de betere zalen. Qua stijl kan je denken aan Killswitch. Daar laat ik het voor nu liever bij, voor meer specifieke info en onze tracks zie ik graag reacties tegemoet!
- omgeving Amsterdam
- eigen oefenruimte
- (minimaal) 1x per week oefenen

NathanR

Waar moet er dan wel op gegoogeled worden?
Nu weet men nog niet veel meer, alleen dat jullie een eigen oefenruimte hebben in Amsterdam en waar de muziek op lijkt.

Ik raad je aan linkjes naar de website, Facebook page, Twitter, Youtube channel van mijn part een Hyves pagina hier neer te zetten.. dan krijgen men tenminste een indruk van de band, en de sfeer/situatie waarin die band zich bevindt.

Harre


Daar laat ik het voor nu liever bij, voor meer specifieke info en onze tracks zie ik graag reacties tegemoet!
- omgeving Amsterdam
- eigen oefenruimte
- (minimaal) 1x per week oefenen

En waarom zou iemand op deze summiere info reageren? Hetzelfde geldt voor je openingspost. Een voorbeeld: "We zoeken iemand die het leuk vindt om met ons hele vette dingen mee te maken" en wat mag iemand dan verwachten? Waar jij helemaal van ondersteboven kunt zijn, kan voor mij de normaalste zaak van de wereld zijn. Ook het dingetje van geld in de band steken... Dat kun je wel eisen, maar waarom zou iemand reageren als totaal onbekend is waar z'n geld dan in verdwijnt?
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Erik

Ik begrijp van de ene kant zijn aanpak wel. Het is een filtermechanisme. Als er nu iemand reageert heeft hij zijn best gedaan om de band op te zoeken en te beluisteren. Dat getuigd van interesse en inzet. Zo verminder je het aantal knuppels die gewoon in een gespreid bedje willen belanden.
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

jozwf

Voor ik op een advertentie reageer vind ik het toch wel fijn om te kijken waar het precies om gaat.

Lijkt mij dan toch logisch dat er bij een advertentie toch minimaal een linkje naar een youtube filmpje ofzo staat...

Omhoog