Tama Starclassic Bubinga Elite tegen vintage Ludwig

Gestart door BasV, mrt 12, 2013, 21:41

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

BasV

mrt 12, 2013, 21:41 Last Edit: mei 21, 2013, 00:05 by BasV
De kans dat het gaat lukken is niet zo groot, maar niet geschoten is altijd mis natuurlijk.

Ik zit al een hele tijd te kijken naar een mooie vintage ludwig set (keystone badge) dus als dit zou lukken zou het natuurlijk geweldig zijn. Wat ik in de aanbieding heb: een Tama Starclassic Bubinga Elite in de maten 22(x16), 12, 14 en 16 inch.

De set heeft wat gebruikerssporen: de black nickel hardware van de hoops op de slagzijde is niet overal even mooi meer, maar dat is onvermijdelijk bij dit soort hardware. Zelfde verhaal met de floortompoten, omdat deze met andere hardware in een hardcase vervoerd geweest zijn. Verder heeft de set een lichte beschadiging aan de bassdrumhoop aan de slagzijde.

Ik ben dus op zoek naar een vintage ludwig set (keystone badge) mét railmount, liefst in een mooie sparkle finish (gold/silver/green sparkle) maar ook andere finishes zoals White Marine Pearl vind ik tof. Wel graag in originele staat, geen rewraps e.d.

De set hoeft niet in showroomstaat te zijn, maar hij moet er nog wel degelijk uitzien en goede bearing edges zijn wel een vereiste. Qua maten lijkt 22,12(,14),16 of 22,13,16(,18) me ideaal.

Graag een PB bij interesse!


BasV

-

(mag weg, foutje)

druMees

ik heb zelf GEEN vintage ludwig :N Is ook een droom van mij!

Maar als je zegt hoeveel je voor die set moet hebben. Misschien kom je dan een al een eind als je er een op marktplaats vindt.

BasV

#3
mrt 12, 2013, 22:02 Last Edit: mei 21, 2013, 00:10 by BasV

ik heb zelf GEEN vintage ludwig :N Is ook een droom van mij!

Maar als je zegt hoeveel je voor die set moet hebben. Misschien kom je dan een al een eind als je er een op marktplaats vindt.


Deze set zou bij verkoop 1800 euro op moeten brengen. Het probleem is dat oude ludwigs die ook nog eens aan mijn 'eisen' voldoen niet dagelijks voorbij komen op marktplaats en ik niet lang zonder kit wil zitten.

Ruubke

http://www.marktplaats.nl/a/muziek-en-instrumenten/drumstellen-en-slagwerk/m653545943-diverse-vintage-drumsets-verzamelaar-ruimt-op.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr
Ik ruil mijn vintage Ludwig in ieder geval niet!

Wel weet ik dat Wigo (verzamelaar) zijn verzameling te koop heeft staan.
Hij kan een lijst mailen met wat hij nog meer te koop aanbiedt. Volgens mij een stuk of 3 Ludwig's.. 



BasV


http://www.marktplaats.nl/a/muziek-en-instrumenten/drumstellen-en-slagwerk/m653545943-diverse-vintage-drumsets-verzamelaar-ruimt-op.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr
Ik ruil mijn vintage Ludwig in ieder geval niet!

Wel weet ik dat Wigo (verzamelaar) zijn verzameling te koop heeft staan.
Hij kan een lijst mailen met wat hij nog meer te koop aanbiedt. Volgens mij een stuk of 3 Ludwig's..


Die had ik inderdaad gezien, die silver sparkle ludwig is mooi maar te duur. Die andere is gerewrapped en dat wil ik niet. De finish van de tweede link die je post vind ik zelf niet mooi.

Ik weet dat ik veeleisend ben, maar ik wacht liever even tot ik een set voorbij zie komen waar ik echt verliefd op kan worden ipv overhaast een net-niet set te kopen/ruilen.


Omhoog