Tama Starclassic Maple - Dark Cherry Fade (evt. met gongdrum)

Gestart door CollinLeijenaar, sep 26, 2011, 08:31

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

CollinLeijenaar

Ik heb een mooie Tama Starclassic Maple shell-set te koop:
http://link.marktplaats.nl/478928962

22x18 kick
8x8 tom
10x9 tom
12x10 tom
14x12 tom
Deze 5-delige shell-set voor € 1.500

De 20x14 gongdrum gaat weg voor € 750

Deze set heb ik gebruikt tijdens mijn Europese tours met de Amerikaanse prog-rock legende Neal Morse. Met deze kit heb ik o.a. de 3-dubbel live CD Neal Morse - So Many Roads Live opgenomen, als ook mijn inbreng in Neal's studio album Lifeline. Naast deze tours heeft deze kit alleen in de studio gestaan. Ziet er nog als nieuw uit (hier en daar klein krasje natuurlijk).

De set klinkt absoluut geweldig. Alles wat je van een toplijn van Tama mag verwachten.
Gaat weg omdat ik een nieuwe kit heb gekocht (bubinga).

Op de foto's staat een grotere set-up, maar de extra onderdelen zijn al weg. Let op, het gaat dus om een shell-set, geen hardware, octobans of bekkens.






Machiel

Absoluut een prachtige kit. Ik wist het wel als ik het geld had
Neem mij vooral niet te serieus.

Anserini

Mooie set!
Hebben de bassdrums nou geen poten?  :P

Dezain


Mooie set!
Hebben de bassdrums nou geen poten?  :P


Dat staat op zo'n speciaal frame of hoe het ook alweer heet zo te zien?
Experience is the name people give to their mistakes.

Nlz


Dat staat op zo'n speciaal frame of hoe het ook alweer heet zo te zien?

Klopt, maar dan nog zou je meestal de ongebruikte bassdrumpootjes zien zitte, en die zie je nu niet. Of zijn ze er af geschroefd?
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Anserini


Dat staat op zo'n speciaal frame of hoe het ook alweer heet zo te zien?
Daarom, diegene die de set koopt, zonder frame, heeft in dat geval geen poten onder de bassdrum. ;)

CollinLeijenaar

De poten zitten er weer netjes aan hoor! ;) Ik haal ze er altijd af om geen onnodig gewicht aan mijn basdrums te hebben. En in mijn opstelling gebruik ik de pootjes toch niet, dus...


Def-11

Mooi spul.....  ;) en even geluisterd ; érg fijn drumwerk bij Neal Morse!! Klasse!  :Y

drummermaarheeze

Heb me op MP al zitten vergapen aan deze set. Helaas boven budget op dit moment.... ;(

rtniels

ik heb het niet voor grote sets, maar dit lijkt me wel een zeer ergonomische opstelling. Knap!

Omhoog