Planningstool voor repetities

Gestart door Nijlpaard, jan 09, 2013, 16:06

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Nijlpaard

Ben voor ons muziekteam in de kerk bezig om een site te maken. Een van de dingen die we daar willen regelen is het kunnen plannen van wie welke keer moet repeteren/spelen. Het gaat om 20 zangers/muzikanten dus dat is nogal een uitdaging.


Nog meer mensen die dit wel eens aan de hand hebben en wat goede tips hebben over welke software, plugin, online planningstool we hier voor kunnen gebruiken.

Liefst nog te combineren met wordpress.
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

paQ

datumprikker.nl ?

Harre

Afspreken.nl is geloof ik ook zoiets, maar ik betwijfel of Nijlpaard daar naar op zoek is :)
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

drum1964

Wij gebruiken deze voor repetities te plannen :                   http://www.doodle.com/
Cause of death: He layed down the boogie and played that funky music till he died!

Nlz

Ik ken Teamsnap van de rugby, maar dat is zoals de naam al aangeeft toch vooral op sport gericht.
Maar goed, als het voor jullie werkt, dan werkt het, prima dus!  :Y
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Rick

#5
jan 10, 2013, 00:13 Last Edit: jan 10, 2013, 00:13 by Rick
Wij gebruiken deze software voor de kerk

https://www.planningcenteronline.com/

Daarin kun je planningen maken, songs opslaan. Per song bijlages toevoegen, zoals MP3s, PDFjes, linkjes en worddocumenten (enz).

Ook kunnen overige taken worden ingeplannd, zoals bar service, kinderopvang, schoonmaak, you name it.

Zodra je ingeroosterd word krijg je een melding, deze moet je bevestigen. Je krijgt ook reminders 24u voor je ingepland bent.

Het enige nadeel is dat je een licentie moet betalen.

EDIT: Planning center heeft ook een android en iphone/pad app, en een musicstand app.

Nijlpaard

Hmm. Die laatste ziet er veelbelovend uit :) Thnx.  :Y
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

laurensjustin

www.asana.com

Dit gebruiken we voor de planning van de band. Je kan hier ook taken aan elkaar toekennen dus misschien is dit te uitgebreid.
Tama - Sabian - Evans - Promark

Omhoog