16" Paiste Alpha Crystal crash

Gestart door Loper Boh, dec 05, 2012, 22:55

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Loper Boh

Bijzondere Paiste Alpha Crystal crash, 16", een crash van B8 brons.
Puntgave crash, ik vind 'm zelf teveel gaan naar een thin crash; kwestie van smaak.
Zonder gaten, scheuren, butsen, deuken of key-hole; gewoon puntgaaf!
Het bekken is te beluisteren in Gouda (op afspraak).
foto's hieronder.
Vraagprijs € 78,50
Heeft u vragen: mail of bel (06 - 443 06 143).
Eventuele verzendkosten zijn voor de koper.






Bronze is beautiful...

FoREVer

wat een rare prijs? waar is die op gebasseerd?
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Loper Boh

#2
dec 05, 2012, 23:09 Last Edit: dec 05, 2012, 23:11 by Loper Boh
eehhhh, hoezo raar?
Is een bedrag van € 80,00 minder raar?
Mag je er ook voor geven hoor....
Waar het om gaat is dat er een bedrag staat van 4 cijfers (waarvan 2 voor en 2 achter de komma) en een ordegrootte aangeeft.
O.K.?
Bronze is beautiful...

FoREVer


eehhhh, hoezo raar?
Is een bedrag van € 80,00 minder raar?
Mag je er ook voor geven hoor....
Waar het om gaat is dat er een bedrag staat van 4 cijfers (waarvan 2 voor en 2 achter de komma) en een ordegrootte aangeeft.
O.K.?


Jah oké onder die reden snap ik het, is het overigens een dik bekken? lange sustain?
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Air Piet

#4
dec 06, 2012, 11:27 Last Edit: dec 06, 2012, 11:28 by Air Piet

Jah oké onder die reden snap ik het, is het overigens een dik bekken? lange sustain?


Nee, dit zijn vrij dunne bekkens.. Ik heb de 14" variant te koop. Sustain is opzich niet kort, maar je moet dit echt zien, tenminste, als ik spreek voor de 14" variant als een effectbekken voor het subtielere werk.

Loper Boh

Klopt! Ik ben het eens met Air Piet.
Niet al te lange sustain, dunne bekkens; zelf vind ik het erg lijken op een thin crash.
Je moet er naar mijn gevoel niet te hard op meppen (zoals ook Air Piet zegt; voor het subtielere werk),
dan knapt de sound er echt niet van op.
Bronze is beautiful...

Omhoog