Masterworks Cymbals 21" 'Custom' Ride tegen vergelijkbare Sabian ride

Gestart door WHiZZi, okt 22, 2012, 17:09

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

WHiZZi

Voor mijn 'Ik wil alleen nog maar Sabian'-project heb ik hier een Masterworks Cymbals 21" Custom ride die ik graag wil ruilen tegen een leuke Sabian ride. Qua geluid wil ik een vergelijkbare ride hebben.

De Masterworks Cymbals is een ontzettend zware ride met een hoog en open geluid. Hoe harder je speelt, hoe opener het geluid wordt.

De muziek die ik maak is vooral Folk-rock en Rock 'n Roll. De Masterworks heeft zich vooral in het snelle rock 'n roll bewezen door wel altijd een ontzettend goede definitie te hebben van alle slagen (iets wat ook nodig is voor Rock 'n Roll). Voor een enigszins idee hoe het klinkt: http://www.youtube.com/watch?v=OlaIs7hGb68 .. Ook in de Folk komt deze altijd goed. Ik heb nog geen idee welke Sabian hier het beste in het plaatje past.

Ik ben wel fan van de AAX/AA-serie. Sabian Vault vind ik helemaal niks. Hihat heb ik Neil Peart signature die mij ook uitstekend bevallen, ik heb alleen geen ervaring met de ride hiervan.
HH/HHX kan mij ook niet bekoren zover ik er van heb gehoord.


Beluisteren/bezichtigen in Helmond
Twitter

Officieel Pyrate en Rock n Roll.

WHiZZi

Het lijkt er op dat ik met EcoR heb geruild tegen een Sabian AA 21" Medium Heavy Ride. Dus voorlopig is de Masterworks Ride 'bezet'
Twitter

Officieel Pyrate en Rock n Roll.

WHiZZi

En de Masterworks is weg. Topic mag gesloten worden!  *O*
Twitter

Officieel Pyrate en Rock n Roll.

Omhoog