Sabian 20" HHX Manhattan jazz ride

Gestart door Black Page, sep 29, 2012, 23:23

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Black Page

sep 29, 2012, 23:23 Last Edit: sep 30, 2012, 10:00 by paQ
In uitstekende staat verkerende ride. Volgens de alwetende (=google) de meest vekochte sabian jazz ride.
Vraagprijs 185, of doe een voorstel voor ruil, tegen andere ride van gelijke kwaliteit. Foto's voeg ik later toe

Om een idee te krijgen ....



Grt rene


Commentaar van de moderator fixed

harmen 18

Je youtube link doet het niet hier........

Nijlpaard

Welke regio woon je ?
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Black Page

Ha nijlpaard, ik woon in Capelle ad ijssel. Vanwege mijn werk kruis ik regelmatig door het land. Stuur anders een pm voor details.... Grt René

Black Page

#4
nov 17, 2012, 18:07 Last Edit: nov 17, 2012, 18:16 by Black Page
aanpassing en uitbreiding  van de advertentie, inclusief plaatjes en wat videoclips...

Wegens aanschaf van een Diril AD ride mogen een tweetal rides voor een prikkie weg, waaronder de eerder geposte Sabian Mahanttan Jazz .... €125 . droog, donker, duidelijke stickdefinitie. Het bekken in de eerder geposte clip klinkt wat hoger en minder vuil.





Paiste dry Crisp Ride 20". Nieuwprijs is ruim 400. Voor deze ... €150.
Typische paiste geluid, breed inzetbaar. Jazz, funky, poppie. Minder geschikt voor het zware werk,



Videoclipje om een idee te krijgen:



en een Meinl Byzance 18" Jazz thin crash. Deze is zo goed als nieuw. Het bekken is kwestie klinkt iets vuiler / gruiziger dan deze ... €150











Omhoog