aangeboden: kickport

Gestart door Rob, jul 11, 2012, 21:12

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Rob

De Kickport verbetert de sound van bassdrum door toevoeging van het volgende:•Hij zorgt voor een bassreflex effect zoals bij luidsprekers waarbij de lage frequenties extra worden geboost.
•Hij zorgt voor extra demping van het resonantievel waardoor geen extra dempmateriaal in de bassdrum hoeft te worden geplaatst.
•Hij stuurt de lucht als het de bassdrum verlaat, deze compressie zorgt voor extra punch.
•Kickport is stembaar!

Zie link marktplaatshttp://link.marktplaats.nl/576970340

Rob

Jochem

*Nieuw kost hij 39,50 €35,-*

Rob

http://www.feedbackmusic.com/advancedSearchResults.aspx?q=kickport&x=41&y=15  44,99

ja en hij zal nog wel ergens duurder zijn of goedkoper deze is nieuw en kost 25,-

graag geageren als men intresse heeft, en graag flauwe ommerkingen ergens anders plaatsen aub

Tjonge tjonge zeg




Jochem


http://www.feedbackmusic.com/advancedSearchResults.aspx?q=kickport&x=41&y=15  44,99

ja en hij zal nog wel ergens duurder zijn of goedkoper deze is nieuw en kost 25,-

graag geageren als men intresse heeft, en graag flauwe ommerkingen ergens anders plaatsen aub

Tjonge tjonge zeg

Sorry hoor, maar hier gaan we nou eenmaal niet uit van de aankoopprijs.

Thomann

Geischa

En natuurlijk heb je de 5¼" template/reinforcement ring gebruikt...

http://www.thomann.de/de/remo_dynamo_ring_schwarz_5.htm

musiqman

#5
jul 11, 2012, 22:11 Last Edit: jul 11, 2012, 22:13 by musiqman
Flauw dames. 25,- is een hele mooie prijs. Thomann betaal je ook 8,- verzendig ben je dus nog veel duurder uit. En nu kan je m direct van iemand overnemen.

Als je t hoog vind moet je mischien verder sparen.

Pfff...

Rob


Flauw dames. 25,- is een hele mooie prijs. Thomann betaal je ook 8,- verzendig ben je dus nog veel duurder uit. En nu kan je m direct van iemand overnemen.

Als je t hoog vind moet je mischien verder sparen.

Pfff...


He He eindelijk iemand die het snapt en zich niet verveelt om flauwe ommerkingen te maken. Dus heb je intresse laat het weten. Trouwens de advertentie is gewijzigd dus voor de nieuwsgierigen, KIJKEN en kopen

Harre


Sorry hoor, maar hier gaan we nou eenmaal niet uit van de aankoopprijs.

Thomann

Een tientje van de nieuwprijs af vind ik ook nogal prijzig, zeker als je 60% van de nieuwprijs als richtlijn aan zou houden want dan kom ik afgerond naar boven op 15 euro uit.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

animal


Een tientje van de nieuwprijs af vind ik ook nogal prijzig, zeker als je 60% van de nieuwprijs als richtlijn aan zou houden want dan kom ik afgerond naar boven op 15 euro uit.


60% van € 35,- is afgerond naar boven 15 euro??? :? 8)7

dunDaan


Een tientje van de nieuwprijs af vind ik ook nogal prijzig, zeker als je 60% van de nieuwprijs als richtlijn aan zou houden want dan kom ik afgerond naar boven op 15 euro uit.

Uhhh......
60% x € 35 = 21,- , dus dan is 25,- geen verkeerde prijs :)
Anyways, het staat de adverteerder vrij om te vragen wat hij wil, dus stop aub met 'm daarop aan te vallen
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

harmen 18

De prijs is wel aardig lijkt mij.


Maar: Dit is een forum. Geen marktplaats. Als je niet het risco wil lopen dit soort reacties openbaar te krijgen, dan zet je hem alleen op marktplaats. Wil je hem op een goede manier kwijt, dan moet je hier zijn.


Succes verder.


(En toen kwam R-J met dat dit een advertentie is en we weer ontoppic gaan..............)

musiqman

#11
jul 12, 2012, 07:32 Last Edit: jul 12, 2012, 07:37 by musiqman
Een goede manier is iemand een  pm sturen als je het niet met de prijs eens bent. Niet iemand openlijk aanvallen voor een paar centen. Vind ik behoorlijk zielig eigenlijk.

En los daarvan klopt de berekening ook niet als we Thomann dan gaan aanhouden

60% x 35 (+8 verzending) = 43 = 25,80

Robert-Jan





(En toen kwam R-J met dat dit een advertentie is en we weer ontoppic gaan..............)


Het gaat over de prijs en dat is in principe on topic..desalniet te min neigt het nu richting iets anders te gaan, namelijk of je wel of niet en hoe je moet reageren hier op.
Mijn vraag is vrij simpel, probeer reacties achterwege te laten als je niet van plan bent om iets te kopen,liever ook geen " jammer dat mn geld op is" reacties. Uiteindelijk heeft niemand daar wat aan.

Dit is inderdaad een forum,maar de marktplaats afdeling willen we een beetje clean houden.

Anyways,ik vind 25,- niet raar voor een kickport,zeker als hij gewoon in nieuwstaat is..


www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Rob

De kickport is nog te koop maar graag wil ik dat dit onderwerp op slot gaat! Voor drummers die intresse hebben kijk maar op marktplaats

Wat een gezeik zeg om een kickport

paQ

van een kickport komt altijd gezeik

Omhoog