Zildjian Gen-16 ervaringen

Gestart door Murgen, jul 11, 2012, 15:44

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

stefan



koop dan een setje paiste 101 en ga naar de metaalbewerker op het dichtsbijzijnde bedrijventerrein met de opdracht:  perforeer dit zoveel mogelijk voor me :)

Daar heb ik ook aan zitten denken, maar dan heb ik niet die fancy blauwe lampjes (de pick-ups) eronder zitten. En laten we eerlijk zijn, dat maakt de Gens de Gens voor mij..

Ik vraag me serieus af, of dit een optie zou zijn...
---
Olleke-bolleke-olleke-bolleke-prak!

stefan



Waarom zou het met megadrum niet werken en met 2box (of ander merk) wel?

Ik neem aan dat dat te maken heeft met de manier waarop de bekabeling aan de jacks is gemonteerd. Iets anders zou ik ook niet kunnen bedenken.
Helaas kan ik de inwendige verschillen van Roland bekabeling, vs Yamaha vs 2Box niet vinden op het iNet.
En jMan doet er een beetje geheimzinnig over.. (Logisch mss ook, voor hem is het broodwinning geworden...)
---
Olleke-bolleke-olleke-bolleke-prak!

Robert-Jan

Ledjes in de gaatjes..opgelost :)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

stefan



Ledjes in de gaatjes..opgelost :)

Welke gaatjes? Die die metaalbewerker gemaakt heeft?
---
Olleke-bolleke-olleke-bolleke-prak!

paQ

of je print een melkachtig transparante ring die om je bekkenhouder zit, met daarin enkele LEDs

Otje


Daar heb ik ook aan zitten denken, maar dan heb ik niet die fancy blauwe lampjes (de pick-ups) eronder zitten. En laten we eerlijk zijn, dat maakt de Gens de Gens voor mij..

Ik vraag me serieus af, of dit een optie zou zijn...


Dit vond ik op https://www.facebook.com/groups/digitaldrummer/

Technobeat


Idd , dat kan met de 2e generatie Gen-16 pickup mics , maar dit heeft niets te maken met low cymbal sound maar meer voor het mixen van cymbal geluid .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Omhoog