Losse standaard voor TD-9 Module

Gestart door Leceur, dec 08, 2011, 12:19

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Leceur

dec 08, 2011, 12:19 Last Edit: dec 08, 2011, 12:23 by Leceur
Hoi drum genoten. Na jaren niets meer te hebben gedaan op drum gebied heb ik deze week een 2de hands (zou je niet zeggen) TD-9KX2 set gekocht, kompleet met versterker, kruk, base pedaal en VH11 Hi-Hat. Jemig wat zijn E-Drums vooruit gegaan! Kicke kit!
Nou vind ik de opstelling/toegangkelijkheid van de TD-9 module wat onhandig. Als ik hem zoals op de meeste foto's helemaal links plaats dan valt die half achter de Hi-Hat weg. Heb hem dan nu naar rechts geplaatst (tussen de Hi-Hat en Crash bekken zeg maar), alleen nadeel daarvan is weer dat je de module niet kunt bedienen tijdens het spelen.
Lang intro voor mijn vraag...... Is er een losse standaard voor deze module zodat ik die links naast mijn rack kan neer zetten waardoor ik er beter bij kan tijdens het spelen? Of een extensie van het bestaande rack?
Tips/links welkom!
TD-20 exp. | MDS-9 | VH-11 | CY-12C (2) | CY-13R | Yamaha PCY-13SC | PD-125 | PD-85 (3) | KD-9 | Gibraltar Kick | Mapex HH-Stand | Basix seat | VExpressions | 3 x PD8 Pads

paQ

volgens mij passen ze op zowat elke base van een boomstand.

Geischa

Roland maakt daar de PDS-10 voor:


Leceur

Thx. Beetje dure stand dus ga eens kijken naar een goedkopere stand voor alleen de bodem, of zoals ik al gezien heb een verleng stuk voor het rack (zeg maar net zo'n stuk als waar de snare op zit).
TD-20 exp. | MDS-9 | VH-11 | CY-12C (2) | CY-13R | Yamaha PCY-13SC | PD-125 | PD-85 (3) | KD-9 | Gibraltar Kick | Mapex HH-Stand | Basix seat | VExpressions | 3 x PD8 Pads

paQ

Millenium heeft de CBS-718

Leceur

LOL, ik zie een boel mensen gek zijn op Thomann.de hier :)
Thanks, moet morgen ook nog even in Den Haag zijn dus wip nog even langs bij Rockpalce. Soms hebben ze nog wel eens wat in de rommel hoek liggen (uhm ik bedoel aanbiedingen corner)
een verlenging van mijn rack lijkt mij nog de mooiste oplossing.
TD-20 exp. | MDS-9 | VH-11 | CY-12C (2) | CY-13R | Yamaha PCY-13SC | PD-125 | PD-85 (3) | KD-9 | Gibraltar Kick | Mapex HH-Stand | Basix seat | VExpressions | 3 x PD8 Pads

Technobeat


Roland maakt daar de PDS-10 voor:




Zoiets heeft Roland ook voor de SPD-S als ik mij niet vergis .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Geischa

Dat is dezelfde stand...

Stokmans

Lang niet elke stand past, het standaard voetje onder de TD-20 module pastte bij mij niet op een Sonor of Pearl stand, wel weer op een Bigdog... Hou dus rekening met de diameters van de buizen.

paQ

Je moet idd de dikkere maten hebben

Meestal de hogere series van elk merk zouden moeten passen

Leceur

TD-20 exp. | MDS-9 | VH-11 | CY-12C (2) | CY-13R | Yamaha PCY-13SC | PD-125 | PD-85 (3) | KD-9 | Gibraltar Kick | Mapex HH-Stand | Basix seat | VExpressions | 3 x PD8 Pads

Omhoog