Muziek nieuws

Gestart door Karel1975, sep 17, 2011, 13:49

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Erik

Even voor de duidelijkheid. Ik ben niet blij dat die vader zo ernstig ziek is. Is heel erg voor hem en zijn familie natuurlijk, maar ik vind als je bij vreemden je medeleven gaat betuigen dat zo'n uiting van compassie zijn waarde verliest. Hetzelfde geldt voor complimentjes.
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

Harre


Even voor de duidelijkheid. Ik ben niet blij dat die vader zo ernstig ziek is. Is heel erg voor hem en zijn familie natuurlijk, maar ik vind als je bij vreemden je medeleven gaat betuigen dat zo'n uiting van compassie zijn waarde verliest. Hetzelfde geldt voor complimentjes.

Dan ben je erg inconsequent, want je post op dit forum zelf ook allerlei meningen tegenover vreemden die dan volgens deze uitlating hun waarde compleet verliezen.

Maar goed, ergens snap ik je punt wel omdat je als buitenstaander zelden of nooit dezelfde emotie zult hebben als iemand binnen de familie. Aan de andere kant is oprechte belangstelling nooit verkeerd, ook als het om volslagen vreemden gaat en op die manier denk ik dat we met verschillende woorden eigenlijk hetzelfde bedoelen te zeggen. Klopt dat?
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Erik

Het is nooit mijn bedoeling geweest om iemand te kwetsen ofzo. Ik laat me gewoon graag sterk uit al dan niet om hier en daar een discussie teweeg te brengen. En inderdaad: ten opzichte van vreemden zal je minder gauw gevoelens van medeleven ontwikkelen dan bij vrienden. Maar dat wil niet zeggen dat iedereen die je niet kent maar in de stront kan zakken.
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

Jochem

Oud, maar ach waarom ook niet, laat dit nog maar een keer duidelijk zijn  ;)
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/7518888.stm


paQ

OMG   .be

Nlz

Dat maakt dit al een te snel nummer, want (volgens de interwebz) 79BPM...



Al kan ik begrijpen dat ze dit nummer an sich zouden willen verbieden.  8)
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

FoREVer

#32
dec 08, 2011, 22:11 Last Edit: dec 08, 2011, 22:13 by AEDrumsA7x

http://de.rechtzetting.be/2011/12/08/schauvliege-legt-limiet-op-beats-per-minuut/

32en spelen dan maar  *O* *O*


Zie je ook maar weer wat voor regering Belgie heeft, dit kun je ook niet maken naar mijn mening. Mede omdat bands zoals Bullet for my Valentine, Avenged Sevenfold etc.. ook vaak in belgie staan voor shows als graspop. Misschien dat dit wel verder gaat als een muziekschooltje

Moet wel zeggen dat ik aan de reacties zie dat de site fictief zou zijn
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

paQ

niet alles zo serieus nemen

FoREVer


niet alles zo serieus nemen


nee zag t eigelijk ook pas nadat ik het poste
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Harre


nee zag t eigelijk ook pas nadat ik het poste

Dat kun je toch bij de onderstaande zin al door hebben:
Concreet komt het erop neer dat het tempo van de muziek niet hoger mag liggen dan 1,3 tellen per seconde, tenzij het volume niet hoger komt dan 8,3 decibel.

Toch wel humor, die zuiderburen... :)
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Nlz

Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl


Erik

Vet. Is ook wel eens voorgekomen op Dynamo Open Air, gewoon hier in Nederland. Volgens was dat bij Prong of bij Dog eat Dog.
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

BasV

En bij Rage Against The Machine op Pinkpop ('93 of '94).

Karel1975

di 27 dec 2011, 15:34
Kane verliest 3 bandleden DEN HAAG -  Toetsenist Nico Brandsen, bassist Ivo Severijns en drummer Joost Kroon verlaten de Haagse rockband Kane. Dat maakte zanger Dinand Woesthoff dinsdag op de website van de band bekend.


De mannen van Kane Foto: ANP Kippa
Ads door Google
VanDer Valk Hotel Veiling
Bied mee va €1 - hoogste bod wint! Hotels in binnen- en buitenland.

VakantieVeilingen.nl/Van_Der_Valk


Beleggen beurs
Profiteer van een hefboomeffect met de producten van Commerzbank!

warrants.commerzbank.com/beurs


2012 Horoscoop
Wat Zeggen de Sterren Voor 2012 Gratis Horoscoop Voor 2012

Gabriella-Helderziende.com


Dinand en gitaristen Dennis van Leeuwen en Robin Berlijn blijven de vaste kern van Kane. Zij werken aan het zesde album van de band, dat in het najaar van 2012 moet uitkomen.

De band heeft altijd wisselende samenstellingen gekend. Alleen frontman Dinand en gitarist Dennis zijn er sinds het begin in 1998 bij.

Nico was volgens het management van de band 12 jaar als toetsenist bij Kane betrokken. Ivo speelde de afgelopen 4 jaar bas in de band en Joost was 4 jaar de drummer.

De band is in zijn huidige vorm eind januari nog te bewonderen tijdens de zeven avonden Vrienden van Amstel Live in Ahoy. Daarna gaan de muzikanten hun eigen weg.

„Zo moet het ook zijn om de zoveel tijd", aldus Dinand. „Loslaten om door te kunnen."
Groeten Karel


Erik

Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

Harre


Gaaf! met een beetje geluk komt Van Halen op Hellfest 2012.

Waar heb je de tourlijst vandaan? Ik kan op de site nergens naar toe klikken, maar misschien dat het hier ergens aan ligt?
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Jochem

R.I.P The Rev, 2 jaar geleden alweer..

Karel1975

Groeten Karel

dunDaan

Inderdaad, Jammer dat het waarschijnlijk bij 1 optreden blijft  :'(
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

marky

geen kaarten kunnen krijgen voor lowlands :( :( Iemand miss een kaart in de aanbieding?

Technobeat


geen kaarten kunnen krijgen voor lowlands :( :( Iemand miss een kaart in de aanbieding?


Deze hele week 3FM luisteren , en op het juiste tijdstip sms`n , worden nog een paar dagen kaarten verdeeld .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

musiqman


Inderdaad, Jammer dat het waarschijnlijk bij 1 optreden blijft  :'(


Gilmour heeft het tegengesproken. Samen met PG toch wel 1 van de acts welke ik ooit had willen zien. Maar G. had gelijk zonder Wright is PF PF niet meer... :(

Omhoog