Masterwork Resonant 14" Hihat, Ruilen tegen andere (13") hats.

Gestart door Treklof, jun 10, 2012, 13:13

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Treklof

jun 10, 2012, 13:13 Last Edit: jun 10, 2012, 13:20 by Treklof
De hihat is in goede staat en heeft geen beschadigingen (krassen, keyholes, deuken, etc.). Enkel het bovenbekken glimt wat minder dan voorheen.. De hihat heeft een mooie, warme en crispy sound. De bekkens zijn handgehamerd, dit geeft de hihat een donkere en warme toon, de brilliant finish geeft de hihat zijn helderheid. Het medium gewicht van de hihat, maakt het een set die geschikt is voor vrijwel alle stijlen, van jazz tot rock.

Gewichten:
Top: 1068
Bottom: 1292

Waarom doe ik 'm weg? Omdat ik graag een zwaardere hihat wil. Ik speel in een hardcore-metal band, en deze hihat heeft voor mij net niet genoeg definitie om door de 'wall of sound' van de gitaren heen te snijden.

Wil dus graag ruilen tegen een zwaardere hihat, het liefst een 13" ('zwaarder' is hierbij relatief, een 13" is natuurlijk door de kleinere diameter lichter dan een 14"). Merk maakt me niet zoveel uit, denk aan Zildjian, Masterwork, Istanbul, Sabian, Meinl, etc, etc.

Heb je iets liggen? Reageer dan even in dit topic, stuur een PB, of mail me: folkert.w[at]hotmail.com








Omhoog