Volume td-8 zachter geworden!

Gestart door Roger, mei 12, 2012, 11:43

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Roger

Ik heb voor mijn TD-8 de batterij moeten vervangen. Daarna heb ik de fabrieksinstellingen geaccepteerd. Ging allemaal goed.

Echter: nu klinken de drumkits veel zachter dan voorheen, zelfs tenopzichte van de song en pattern sounds. Ik heb al gekeken of ik het volume op kan schroeven, maar kan alleen individuele pads harder zetten. Zelfs als ik alles op 127 zet (dat is max.) blijft het geluid te zacht. Ik heb het dan over het Mastervolume/de Masterout-Links(mono)/rechts.

Het ligt niet aan het snoer, niet aan de versterker. Heb ik gechecked.

Metname de hihat valt helemaal weg. As ik die op 127 zet en de rest daarop aangepast, heb ik echt een heel zacht uitsturend volume over. Ik kan dan niet compenseren met de masterknop.

Als ik de headphone uitgang gebruik naar mijn versterker heb ik gelukkig nog wel volume en kan ik nog spelen. Maar dan heb ik nog steeds het probleem van de hihat, die ten opzichte van de rest te zacht is.

Wie kan mij helpen?

Roger

Hoefnix

Als je alle instellingen opnieuw hebt moeten zetten... dan is vrijwel zeker waar het probleem zit. Ik geloof niet dat de module kapot ging én dat de batterij tegelijk leeg is gegaan.

Dus zoeken in de instellingen :)

Omhoog